اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی:

تنزل بنیان خانواده ایرانی از اهداف شوم دشمنان انقلاب است

مدرس دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: دشمنان با اشاعه و گسترش فحشا و فساد در جامعه اسلامی به دنبال نابود کردن بنیان خانواده ایرانی هستند.

تنزل بنیان خانواده ایرانی از اهداف شوم دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ابوالحسن ایزدخواه در مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) که در هیئت سادات الحسینی شهرستان بشرویه برگزار شد، گفت: جنگ و ستیز بین حق و باطل از ابتدای خلقت آدم وجود داشته است و تاریخ اسلام گواه بر حقانیت و تحقق وعده الهی است که همواره پیروز میدان حق و حقیقت است.

وی با انتقاد به مداحی‌های محرم افزود: کرامت و حفظ ارزش‌ها و دست‌آوردهای قیام عاشورا توسط هیئت‌های مذهبی باید فرهنگ‌سازی شود و استفاده از حالت‌های موسیقی و به کار بردن صفاتی زشت و موهن و نسبت دادن به عزاداران حسینی و تفریط در ابراز علاقه ظاهری تا حدی که به جای خداوند احد و واحد جایگزین شود نه تنها درست نیست بلکه حرام است.

مدرس دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی با هشدار به فعالیت‌های گروه‌های وهابی ادامه داد: فعالیت بیش از 700 پایگاه وهابیت نشان زنگ بیداری است برای کسانی که در خواب غفلت به سر می‌برند و با رواج شیوه‌های غلط و مبتذل عزاداری در میان هیئت‌ها، فرصت را برای وهابیانی که قصد براندازی نام مبارک ائمه اطهار را دارند، فراهم می‌کنند.

ایزدخواه تصریح کرد: دشمنان با شیوه‌های جایگزینی اسلام سطحی به جای باورهای عمیق و اعتقادی در میان خانواده‌ها و رخنه کردن در روابط همسران با ایجاد شبکه‌های ضداخلاقی و حرام قصد ریشه کن کردن کانون گرم خانواده‌های ایرانی را دارند.

وی احترام متقابل همسران به یکدیگر، ارزش‌گذاری به خواسته‌ها و نیازهای واقعی در خانواده، حفظ عفت و حیا در برقراری روابط اجتماعی و تبعیت‌های همسران طبق آموزه‌های دینی را از مواردی برشمرد که سبب الفت و مهربانی در خانواده‌ها می‌شود.

مدرس دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی با بیان اینکه ایادی غرب با اشاعه و گسترش فحشا و فساد در جوامع اسلامی سعی در براندازی حکومت‌های اسلامی را دارند، یادآور شد: ایران اسلامی بعد از پیروزی شکوهمندانه انقلاب و با پیشرفت‌های روزافزون در تمامی زمینه‌های‌ علمی فرهنگی و همچنین افزایش نیروهای مخلص بسیجی و ولایت‌مدار، دشمنان را از آغاز یک جنگ سخت دیگر برعلیه ایران مایوس کنند.

ایزدخواه افزود: در جریان قیام خونین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با شهادت 72 تن یاران باوفایشان، خطبه خوانی‌های عمیق و جان‌گداز امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) راه امام حسین(ع) را همچون چراغ پر فروغ تابنده جاودانه کرد.

وی با اشاره به حماسه‌های غیور مردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی جان برکفان بسیجی در جنگ هشت ساله تحمیلی، ادامه دادن راه سید الشهدا و متوسل شدن کربلای ایران به کربلای اباعبدالله الحسین (ع) و پیروی از اهداف قیام عاشورای حسینی بود.

مدرس دفتر تبلیغات حوزه علمیه خراسان رضوی اظهار داشت: ذکر نام خداوند متعال سبب آرامش قلب و گشایش در کارها می‌شود و ذکرهایی که فقط لفظی است و در عمل خبری از اجرای احکام الهی نیست هیچ جایگاهی ندارد بلکه مسلمان واقعی کسی است که زندگی خود را در راستای رضا و خوشنودی خدا قرار داده و حاملان واقعی دین خداوند باشد.

انتهای پیام/22482/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول