اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه همدان:

دشمنان با ماهواره وارد خانه‌های مردم شده‌اند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان با به راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و سایت‌های مختلف ضد اخلاقی وارد خانه‌های مردم شده‌اند.

دشمنان با ماهواره وارد خانه‌های مردم شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدا روستای مزرعه مهدی‌آباد کبودراهنگ با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله، تنها دفاع در برابر زیاده‌خواهی عراق نبود زیرا دنیای استکبار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بسیج شده بود.

وی گفت: در آن شرایط، به فضل الهی و ایثارگری رزمندگان و شهدا اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمنان ندادیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه امروزه نیز در جبهه‌ای دیگر در حال نبرد با دشمنان انقلاب هستیم، افزود: دشمنان با به راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و سایت‌های مختلف ضد اخلاقی وارد خانه‌های مردم شده‌اند.

وی گفت: دشمن با این ترفند، سعی در سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان را دارد که باید بیش از هر زمانی هوشیار باشیم.

مجیدی در پایان سخنانش با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ 9 دی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشور، در این روز با حضور حماسی خود ثابت کردند که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب هستند.

انتهای پیام/89027/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول