اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در کوهبنان:

بازرسان شورای نگهبان همواره در پرتو منویات رهبری حرکت می‌کنند

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در کوهبنان گفت: بازرسان شورای نگهبان همواره در پرتو منویات رهبری حرکت می‌کنند.

بازرسان شورای نگهبان همواره در پرتو منویات رهبری حرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رضا توکلی عصر امروز در همایش فصلی اعضای دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان، اظهار داشت: بازرسان و ناظران شورای نگهبان همواره در پرتو منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

وی افزود: نخستین همایش ناظران، سرناظران و بازرسان انتخابات شهرستان کوهبنان پس از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در حالی برگزار می‌کنیم که این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری نماد حماسه سیاسی در کشور بود.

سرپرست دفتر شورای نگهبان کوهبنان ابراز داشت:‌ مردم با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش گذاشتند و زمینه ذلت و خواری کسانی را رقم زدند که از ماه‌ها قبل با تبلیغات گسترده در شبکه‌ها و خبرگزاری‌های وابسته به خود بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات می‌کوبیدند.

توکلی بیان داشت: دفتر نظارت شورای نگهبان و اعضای این دفتر همواره در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند تا انتخاباتی آرام و بی‌دغدغه را برگزار کنند،‌ زیرا نظارت بر انتخابات کاری بسیار دقیق و حساس است و با حق‌الناس سر و کار دارد.

وی تصریح کرد: مردم در روز انتخابات با مراجعه به شعبه‌های اخذ رأی و حضور در کنار صندوق‌ها آرای خود را به ناظران امین می‌سپارند و با خیال و فکر آرام به امور روزانه خود مشغول می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: جای بسی افتخار است که در جریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هیچ یک از حوزه‌های انتخابات کوهبنان هیچ گونه مشکلی را شاهد نبودیم و تا پایان اخذ رأی و شمارش آرا شکایتی مبنی بر کوچک‌ترین تخلف دریافت نشد، زیرا انتخابات با توجه به ناظرانی امین در شهرستان کوهبنان در کمال آرامش برگزار شد.

توکلی ابراز داشت: هر سه ماه یک بار همایش فصلی ناظران شورای نگهبان به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه و آگاهی از آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها برگزار می‌شود و در این راستا سعی شده از وجود اساتید مجرب، ائمه جمعه و مسئولان استان کرمان و شهرستان کوهبنان استفاده شود.

وی اضافه کرد: وجود نیروهای متعهد و ولایتمدار در کوهبنان کار ما را در برگزاری انتخابات و جذب و سازماندهی نیروهای مورد نیاز آسان کرده است که امیدواریم اعضای این دفتر همانند گذشته در تمام ادوار تاریخ در پرتو منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و رضایت خداوند را بر رضایت دیگران مقدم بدارند. 

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول