اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

دشمنان نمی‌توانند ملت را لحظه‌ای از فرهنگ عاشورا دور کنند

شهردار قم گفت: دشمنان هیچ‌گاه نخواهند توانست نام امام حسین(ع) را از نسل جوان ما گرفته و جوانان را لحظه‌ای از فرهنگ عاشورا دور کند.

دشمنان نمی‌توانند ملت را لحظه‌ای از فرهنگ عاشورا دور کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری عصر امروز در پنجمین همایش پیرغلامان اهل بیت(ع) که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار شد با بیان اینکه نوکری ملت و خادمی اهل بیت(ع) افتخاری ارزنده برای مسئولان است تصریح کرد: در این همایش به نمایندگی از مردم قم از مداحان، سخنرانان و همه کسانی که در دستگاه امام حسین(ع) خدمت می‌کنند تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پرشور مذهبی در ماه‌های محرم و صفر افزود: بی‌شک با تلاش ارزشمند سخنرانان و مداحان این جلسات هرچه بیشتر با شور و شعور حسینی همراه بوده است و خدمت به خادمین اهل بیت را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه دشمنان همواره تلاش داشته‌اند که فرهنگ حسینی و فرهنگ عاشورایی را از این نظام و ملت بگیرند تصریح کرد: آنها می‌دانند تا زمانی که مردم پای کلاس درس عاشورا بنشینند نمی‌توانند کوچکترین خدشه‌ای به مقدسات دینی آنها وارد کنند.

دلبری ادامه داد: جوانان ایرانی در عرصه دفاع از نظام و ارزش‌ها ولایتمداری حضرت عباس(ع) را الگو قرار داده‌اند و اجازه کوچکترین تعرضی به دشمنان نمی‌دهند.

وی بیان کرد: دشمنان هیچ‌گاه نخواهند توانست نام امام حسین(ع) را از نسل جوان ما گرفته و جوانان را ذره‌ای از فرهنگ عاشورا دور کند.

شهردار قم با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان امسال با شکوه بسیار بیشتری همراه بود تاکید کرد: هر سال بر میزان ارادت مردم به سید‌الشهدا افزوده می‌شود و جوانان نیز در کنار پیرغلامان در دستگاه امام حسین(ع) به عزاداران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ بعد مردمی هیئت‌های عزاداری گفت: در اربعین حسینی امسال برنامه عزاداری ویژه‌ای در بین الحرمین قم یعنی بلوار پیامبراعظم(ص) برگزار خواهد شد و امیدواریم که شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم باشیم.

انتهای پیام/2258/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول