اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

9 دی نمایش مدیریت نظام برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو بود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: 9 دی ماه نشان داد که نظام مدیریت لازم را برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو دارد.

9 دی نمایش مدیریت نظام برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو بود

سید جواد هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 9 دی ماه به عنوان یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید هر ساله گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در چنین روزی مردم با حضور آگاهانه در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، خاطرنشان کرد: پاسخ قاطع به توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی در چنین روزی از سوی مردم داده شد.

این مسئول حماسه 9 دی را دارای جایگاهی رفیع در انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی از اهداف حضور مردم در صحنه بود.

وی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه توهین به مقدسات اسلامی را تحمل نمی‌کنند، افزود: این حضور گسترده در صحنه نشان داد که دشمن نمی‌تواند با حمله به اعتقادات مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه 9 دی نشان داد که نظام مدیریت لازم را برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو دارد، خاطرنشان کرد: آثار و برکات حماسه 9 دی همچنان در جامعه ساری و جاری است.

هاشمی ادامه داد: مردم با حضور گسترده و تاثیرگذار در صحنه در 9 دی ماه، پاسخ دندان‌شکنی دیگری به اقدامات گستاخانه دشمنان دادند.

وی بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تاکید کرد و ابراز داشت: هنرمندان استان زنجان نیز در مراسم حماسه 9 دی شرکت می‌کنند.

این مسئول حماسه 9 دی را تجدید میثاقی دوباره با ولایت عنوان کرد و گفت: 9 دی موجب ایجاد انسجام ملی در بین مردم شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تنها با ایستادگی و مقاومت خنثی می‌شود، تاکید کرد: امروزه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه‌زدن به اصل نظام که همان ولایت فقیه است، هستند، که حضور مردم در صحنه موجب شد تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

انتهای پیام/73003/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول