اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پدرشهید بروایه و رئیس ستاد هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی خوزستان

نشست خبری ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی‌ خوزستان در خبرگزاری فارس برگزار شد

نشست خبری ستاد گرامی‌داشت حماسه 9 دی‌ماه خوزستان با حضور خبرنگاران در دفتر خبرگزاری فارس در این استان برگزار شد.

نشست خبری ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی‌ خوزستان در خبرگزاری فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست خبری ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه خوزستان با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی در دفتر خبرگزاری فارس در این استان برگزار شد.

در این نشست خبری ظهر امروز برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه در استان خوزستان تشریح شد.

در این نشست خبری ستاد گرامی‌داشت حماسه 9 دی‌ خوزستان، حجت‌الاسلام سعید جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برنامه‌های بزرگداشت این روز بزرگ را بیان کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی خوزستان در این نشست خبری اظهار کرد: در صدر اسلام در جنگ جمل حضرت امیرالمومنین (ع) با کسانی جنگید که روزی در رکاب پیامبر اعظم (ص) بودند.

وی در ادامه بیان کرد: فتنه گران در سال 1388 برنامه‌هایی داشتند که جایگاه ولایت فقیه که رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است را متزلزل کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 که بیش از 86 درصد مردم رای داده بودند انقلاب اسلامی به نقطه یک اوج رسید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با تشبیه رفتار فتنه‌گران به برخوردهای منافقین در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در فتنه سال 1388 شعارهایی از سوی سران گروهک تروریستی منافقین طراحی می‌شد که آشوبگران آن را فریاد می‌زدند.

وی تصریح کرد: منافقین در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به هیچ کس رحم نمی‌کردند و کودک، جوان، دانشجو، دانش‌آموز، مغازه دار، کشاورز و اقشار مختلف مردم را به شهادت می‌رساندند که ما در فتنه سال 1388 نیز شاهد تکرار این ماجرا بودیم.

رئیس ستاد بزرگداشت حماسه یوم‌الله 9 دی خوزستان در ادامه به مقام شامخ شهدای فتنه 88 ادای احترام کرد و اظهار داشت: در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بیش از 20 نفر از عزیزان ما توسط فتنه گران مظلومانه به شهادت رسیدند.

به گفته این روحانی اهوازی، دانشجوی شهید یعقوب بروایه تنها شهید خوزستانی فتنه 88 است که توسط فتنه‌گران در تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/72010/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول