اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی شعبه امتحان‌گیری گواهینامه پایه 1 در نهبندان

فرماندار نهبندان با بیان اینکه راه‌اندازی شعبه امتحان‌گیری گواهینامه پایه یک در این شهرستان ضروری است، گفت: مسئولان ادارات در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم باید از تمام ظرفیت قانون استفاده کنند.

ضرورت راه‌اندازی شعبه امتحان‌گیری گواهینامه پایه 1 در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مهدی عظیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهبندان اظهار داشت: هدف این جلسه تصمیم‌گیری در مورد جان انسان‌ها است.

وی با اشاره به آیات قرآن حفظ جان یک انسان را از افضل واجبات دانست و گفت: باید در این جلسات با دانش و مدیریت برای مردم تصمیم‌گیری کرد و به این نکته هم توجه کرد که تصمیمات بر اساس سرمایه دولت باشد.

فرماندار نهبندان افزود: مسئولان ادارات نهبندان با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان خوب عمل می‌کنند و در مقایسه با سایر شهرهای استان باید ملاک‌های گوناگونی را در نظر گرفت.

عظیمی افزایش نیروها را در کاهش تصادفات مهم برشمرد و تصریح کرد: باید به صورت علمی در راستای تامین نیروی انسانی برنامه‌ریزی شود.

فرماندار نهبندان اذعان داشت: مسئولان ادارات در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم باید از تمام ظرفیت قانون استفاده کنند.

عظیمی به موضوع راه‌اندازی شعبه امتحان‌گیری گواهینامه پایه یک در شهرستان نهبندان اشاره کرد و متذکر شد: راه‌اندازی این شعبه در نهبندان با توجه به تعداد خودرو های سنگین و راننده‌های آنها یک نیاز ضروری است و با توجه به تماس‌های گرفته شده با مسئولان استانی این شعبه تا دو هفته دیگر باید تعیین تکلیف شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی شرکت برق و ادارات نهبندان برای انتقال شبکه توزیع بلوار دانشگاه برگزار شود و همچنین مقرر شد که تا 15/10 مسئله راه‌اندازی شعبه امتحان‌گیری گواهینامه پایه یک در نهبندان حل شود.

انتهای پیام/69015/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول