اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

هدف واحد حوزه و دانشگاه ایجاد تمدن اسلامی است

فرماندار نهبندان گفت: به برکت انقلاب اسلامی فاصله بین حوزه و دانشگاه کم شده و هدف واحد حوزه و دانشگاه ایجاد تمدن اسلامی است.

هدف واحد حوزه و دانشگاه ایجاد تمدن اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی امشب در جلسه وحدت حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله مفتح و روز وحدت بین حوزه و دانشگاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی فاصله بین حوزه و دانشگاه کم شده و باید حوزه و دانشگاه تلاش کنند تا به رشد کامل برسند.

وی با بیان این‌که حوزه و دانشگاه در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید تلاش کنند، گفت: در عرصه سیاسی باید این مهم را در نظر داشته باشند که محیط آنها به جولان‌گاهی برای افراد و گروه‌های سیاسی تبدیل نشود.

فرماندار نهبندان درباره حضور حوزه و دانشگاه در عرصه فرهنگی و اجتماعی افزود: باید آسیب‌های موجود در این عرصه شناسایی شود و در کلاس‌های درس و جلسات درباره رفع آنها تلاش صورت گیرد.

عظیمی با بیان اینکه وحدت بین این دو قشر سبب شده است که دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکند، یادآور شد: این دو نهاد علاوه بر مسائل کمی باید به دنبال مسائل کیفی نیز باشند چرا که این مهم به عنوان یک آسیب جدی مطرح است.

فرماندار نهبندان با بیان این‌که این دو قشر باید آینده‌نگر باشند، اضافه کرد: بیش از این‌که به دنبال اهداف میانی باشند ابتدا باید به دنبال اهداف نهایی باشند و برای رسیدن به آن برنامه داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه ایجاد عابر بانک در محل دانشگاه پیام‌نور، اعطای تسهیلات یک‌میلیون تومانی به پنج نفر از هر دانشگاه و حوزه که تا پایان سال ازدواج کنند، برگزاری کرسی‌ِهای آزاد اندیشی در حوزه و دانشگاه و مرتفع کردن مشکل پارک وسایل نقلیه سنگین در کنار حوزه علمیه برادران از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/69015/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول