اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان:

چیدمان برنامه‌های حوزه کتاب باید منسجم و کاربردی باشد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان گفت: چیدمان برنامه‌هایی که در حوزه کتاب و مطالعه صورت می‌گیرد باید یک چیدمان منظم، کاربردی و منسجم باشد.

چیدمان برنامه‌های حوزه کتاب باید منسجم و کاربردی باشد

حسین هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان ضمن گرامیداشت پیشاپیش هفته کتاب اظهار داشت: در دنیای امروز که به دنیای پیشرفته مبدل شد‌ه و علوم روز دنیا رو به رشد است و رسانه‌های جدید جایگزین رسانه های قدیمی می‌شوند، اما کتاب هنوز جایگاه خاص خود را در بین تمامی رسانه ها دارد.‌

وی افزود: برای ترویج و تبیین فرهنگ کتاب تنها نباید به هفته کتاب اکتفا کرد بلکه برای اشاعه و نهادینه‌سازی این فرهنگ همه روزهای سال هفته کتاب است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان ادامه داد: امروز تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه باید دغدغه اصلی مدیران به ویژه مدیران فرهنگی باشد.

هاشمی یادآور شد: چیدمان برنامه‌هایی که در حوزه کتاب و مطالعه صورت میگیرد باید یک چیدمان منظم، راهبردی، کاربردی و منسجم باشد تا نتیجه آنها به نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه منجر شود.

این مسئول اذعان داشت: تمام این برنامه‌ها باید گستره فراگیر و فراوان داشته باشد و در این زمینه نیز به روستاها توجه ویژه صورت پذیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان متذکر شد: بسیاری از آسیب و ناهنجاری های اجتماعی با تبیین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از بین می‌رود.

انتهای پیام/69003/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول