اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان خبر داد

اختصاص 11.6 درصد اعتبارات تملک خراسان جنوبی به نهبندان

معاون امور عمرانی فرماندار نهبندان از اختصاص 11.6 درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی به این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 11.6 درصد اعتبارات تملک خراسان جنوبی به نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، عباس ابراهیمی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: اعتبارات سال جاری نهبندان طی دو مرحله به این شهرستان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این اعتبارات نیز اعتبارات تملک و دارایی‌های استان بوده است، ادامه داد: این اعتبارات بر اساس سه شاخص مساحت، جمعیت و محرومیت به شهرستان نهبندان اختصاص یافت.

نهبندان سومین شهرستان خراسان جنوبی در توزیع اعتبارات تملک است

معاون امور عمرانی فرماندار نهبندان با بیان اینکه این شهرستان به لحاظ مساحت رتبه نخست استان را دارد، تصریح کرد: اما نهبندان به لحاظ جمعیت و محرومیت به ترتیب در جایگاه دوم و نهم خراسان جنوبی قرار گرفته است.

ابراهیمی از اختصاص 11.6 درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی به این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: اعتبارات تملک و دارایی‌های این شهرستان طی سال جاری 12 میلیارد و 940 میلیون تومان است که نهبندان در تقسیم این اعتبارات شهرستان سوم استان به‌ شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار مبلغ یک‌میلیارد و 158 میلیون تومان مربوط به اعتبارات فنی است، اضافه کرد: مبلغ 11 میلیارد و 870 میلیون تومان دیگر اعتبارات تملک این شهرستان در غالب 187 پروژه تقسیم اعتبار شده است.

اعتبارات طرح توسعه نهبندان در سال جاری 9 میلیارد تومان است

معاون امور عمرانی فرماندار نهبندان مرحله دوم ابلاغ اعتبارات به این شهرستان را اعتبارات طرح توسعه نهبندان دانست و گفت: میزان اعتبار ابلاغ شده طرح توسعه نهبندان به این شهرستان در سال جاری مبلغ 9 میلیارد تومان است که به 39 پروژه اختصاص پیدا کرده است.

ابراهیمی با بیان اینکه تا پایان سال 85 مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از محل طرح توسعه نهبندان به این شهرستان اختصاص یافته است، اظهار داشت: اما پس از آن مبلغ 60 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این شهرستان از این محل به منظور 29 پروژه بزرگ مصوب شده است.

وی ادامه داد: تا پایان سال 91 مبلغ 33 میلیارد و 39 میلیون تومان از این محل به نهبندان اختصاص یافته و اگر اعتبار مصوب 9 میلیارد تومانی امسال به طور کامل به این شهرستان اختصاص یابد مبلغ 28 میلیارد و 40 میلیون تومان دیگر طی سال‌های آینده به این شهرستان باید اختصاص داده شود.

معاون امور عمرانی فرماندار نهبندان خاطر نشان کرد: امسال بیش از 90 درصد اعتبارات شهرستان به طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/69003/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول