اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

اشتغال‌زایی تنها راه توسعه نهبندان است

فرماندار نهبندان با اشاره به خشکسالی‌های چند سال اخیر در نهبندان، راه سازماندهی را فقط ایجاد اشتغال و توزیع درست منابع عنوان کرد و گفت: باید با نگاه علمی به مسائل شهرستان نگاه کرد و در مسیر رفع آنها حرکت کرد.

اشتغال‌زایی تنها راه توسعه نهبندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان ، محمد مهدی عظیمی فرماندار نهبندان پیش از ظهر امروز در کمیته اشتغال شهرستان نهبندان اظهار داشت :شان مدیر و مسئول این است که اهدافی برای خود تعیین کند و برای رسیدن به این اهداف تلاش کند.

وی افزود: مدیر در نظام جمهوری اسلامی ایران باید حریص به خدمت به مردم باشد از این منظر که مردم ولی نعمتان این جامعه هستند و در این حریص بودن آرامشی است که در راستای خدمت به او می‌رسد.

عظیمی ادامه داد: نگاه دولت‌ها به سمت حماسه اقتصادی تغییر کرده است و همه در تلاش هستند تا حماسه مد نظر مقام معظم رهبری را رقم بزنند.

فرماندار نهبندان گفت: استکبار از راه‌های گوناگون در تلاش است تا انقلاب ما را دچار چالش کند و باید هدف همه با استفاده از آموزه‌های دینی حفظ اسلام و انقلاب باشد.

عظیمی تصریح کرد: شهرستان نهبندان کارگاهی است که مدیران می‌توانند خود را نشان دهند و مدیری که به نهبندان کم می‌آید هنر مدیریت ندارد.

وی افزود: تمام ارگان‌ها باید مثل زنجیر به هم وصل باشند و باید همه با هم حرکت کنند و در هنگام نقد یک مدیر یا دستگاه باید همه متغییرها را در نظر بگیریم و یک جانبه نقد نکنیم.

فرماندار نهبندان با اشاره به خشکسالی‌های چند سال اخیر در این شهرستان راه سازماندهی را فقط ایجاد اشتغال و توزیع درست منابع عنوان کرد و افزود: باید با نگاه علمی به مسائل شهرستان نگاه کرد و در مسیر رفع آنها حرکت کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه تصویب شد که مشاغل به صورت دسته‌بندی شده عنوان شود و جلسه‌ای بین تعاونی‌ها و بانک توسعه و تعاون شهرستان برای همکاری بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/69023/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول