اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

امروز آزادسازی سوسنگرد به عنوان افتخار باید به همه معرفی شود

عظیمی فرماندار نهبندان آزادسازی سوسنگرد را یکی از روز‌های تاریخی این انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز آزادسازی سوسنگرد به عنوان افتخار باید به همه معرفی شود.

امروز آزادسازی سوسنگرد به عنوان افتخار باید به همه معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مهدی عظیمی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان نهبندان که در محل کانون بعثت برگزار شد ضمن گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد رویدادی به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است چرا که در شرافت و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده شد.

وی افزود: امروز آزادسازی سوسنگرد به عنوان افتخار باید به همه معرفی شود.

فرماندار نهبندان با بیان این‌که امروز باید برای نسل جوان حماسه سازی‌های هشت سال دفاع مقدس بیان شود، ادامه داد: حمله نظامی در دوران دفاع مقدس به ایران به دلیل مقابله با فرهنگ و نگاه انقلاب و نگرش امام خمینی(ره) بوده است.

عظیمی به مقاومت مردم سوسنگرد در مقابل حملات رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: این مقاومت به دو دلیل مهم یعنی حفظ انقلاب و در راستای وفاداری به امام(ره) بوده است.

وی مهم‌ترین نکته در آزاد سازی سوسنگرد را ولایت‌پذیری مردم دانست و تصریح کرد: وقتی امام خمینی(ره) دستور به آزادسازی این نقطه می‌دهند همه تلاش می‌کنند که این مهم را اجرایی کنند.

این مسئول اذعان داشت: امروز وظیفه ملت ایران کار در عرصه اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در این جلسه نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم را مهم دانست و گفت: مساجد امروز سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

محمودرضا بخشی ادامه داد: بسیج به تمام مردم متعلق است و تمام ماموریت‌های آن مقابله با دشمنان و جنگ نرم است و امروز هم باید همه تلاش کنند تا در مقابل این جنگ مقابله کنیم.

فرمانده سپاه نهبندان بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: همگان در راستای احیای این فریضه مهم باید تلاش کنند.

بخشی به عملیات آزاد سازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: آن قدر فجایع رژیم بعث عراق در این منطقه زیاد بود که امام (ره) تاکید ویژه بر آزادسازی آن داشتند.

انتهای پیام/69023/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول