اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

خبرنگاران با فضاسازی مناسب ابهت نظام اسلامی را متجلی سازند

فرماندار نهبندان گفت: خبرنگاران با فضاسازی‌های مناسب خود به نفع نظام جمهوری اسلامی ابهت این نظام را ارتقا و متجلی سازند.

خبرنگاران با فضاسازی مناسب ابهت نظام اسلامی را متجلی سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی سه‌شنبه‌ شب در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان نهبندان اظهار کرد: خبرنگار باید فضاساز و قدرت فضاسازی داشته باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاران با فضاسازی‌های مناسب خود به نفع نظام جمهوری اسلامی ابهت این نظام را ارتقا و متجلی سازند و این مهم همیشه باید از اساس کار اصحاب رسانه باشد.

خبرنگاران یاوران فرهنگی جامعه هستند

فرماندار نهبندان؛ صداقت، نقد منصفانه، دید باز و مثبت و شفافیت را از اصول و موئلفه‌های مهم کار خبرنگاری دانست و افزود: خبرنگارانی که این شاخص‌ها را دارا باشند در زمره خبرنگاران تاثیرگذار جامعه هستند.

عظیمی تصریح کرد: خبرنگاران نهبندان با قلم‌فرسایی و اطلاع‌رسانی استعداد‌ها، پتانسیل‌ها و کمبودهای نهبندان به مدیریت عالی این شهرستان کمک کنند.

وی با بیان اینکه این شهرستان با توجه به مرز مشترک با کشور افغانستان و تهاجم فرهنگی دشمن دارای مسائل و مشکلات فرهنگی است، اضافه کرد:‌ شما خبرنگاران یاوران فرهنگی شهرستان نهبندان به شمار می‌روید.

لسان و قلم خبرنگار در هدایت جامعه به سمت تعالی تاثیرگذار است

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای فرهنگ‌سازی و تبیین فرهنگ‌های مختلف در جامعه نقشی مهم ایفا می‌کنند، اظهار داشت: لسان و قلم خبرنگار در هدایت جامعه به سمت تعالی نقش و جایگاه رفیعی دارد.

عظیمی در ادامه از پرداخت وام قرض‌الحسنه به تمامی خبرنگاران حاضر در این جلسه خبر داد.

انتهای پیام/69003/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول