اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

رشد کشاورزی در نهبندان برابر با توسعه ابعاد اقتصادی و تجاری است

فرماندار نهبندان با بیان این‌که توجه به بخش کشاورزی نهبندان همواره می‌تواند اقتصاد موثر و نسبتا پایداری را در منطقه به وجود آورد، گفت: رشد کشاورزی در منطقه برابر با توسعه ابعاد دیگر اقتصادی و تجاری است.

رشد کشاورزی در نهبندان برابر با توسعه ابعاد اقتصادی و تجاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی در بازدید از چندین طرح کشاورزی و دامپروری در سطح شهرستان نهبندان، اظهار داشت: کشاورزی یکی از مقدس‌ترین شغل‌ها است.

وی ادامه داد: کشاورزی به عنوان یکی از پسندیده‌ترین کارها، شغل پیامبران الهی بوده است و به همین سبب در تمام ادیان الهی یک شغل مقدس شناخته شده است و آباد کردن زمین خواسته خداوند متعال است.

فرماندار نهبندان با بیان این‌که توجه به بخش کشاورزی نهبندان همواره می‌تواند اقتصاد موثر و نسبتا پایداری را در منطقه به وجود آورد، گفت: رشد کشاورزی در منطقه برابر با توسعه ابعاد دیگر اقتصادی و تجاری است که همواره باید به آن توجه داشت.

عظیمی اراضی کشاورزی این شهرستان را از نظر کیفیت در استان نمونه دانست و تصریح کرد: چند وجهی بودن کشاورزی در این منطقه از مزیت‌های مهم و بزرگ منطقه است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به تولیدات اراضی کشاورزی این منطقه اضافه کرد.

وی افزود: با توجه به این‌که بیشتر مردم این شهرستان در بخش کشاورزی و دامپروری اشتغال دارند، گفت: اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی با استفاده از بهره‌مندی از علم کشاورزی می‌تواند در ارتقاء سطح تولید و درآمد مردم نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار نهبندان با اشاره به جایگاه بخش کشاورزی در تولید ملی، گفت: شرط استقلال و خودکفایی و توسعه و حل مشکل اشتغال در کشور با توجه ویژه به بخش کشاورزی محقق می‌شود.

عظیمی با توجه به نقش جهاد کشاورزی در اقتصاد و تولید ملی کشور، یادآور شد: امروز جهاد کشاورزی با رویکرد و نگاه عمیق به اقتصاد مقاومتی در خط مقدم مبارزه با تحریم‌های اقتصادی دنیای استکبار قرار دارد.

انتهای پیام/69017/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول