اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه‌ چهارمین سالگرد حماسه 9 دی

کتاب «تجلی قدرت الهی» در شهرکرد رونمایی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه‌ چهارمین سالگرد حماسه نهم دی ماه کتاب تجلی قدرت الهی در شهرکرد رونمایی شد.

کتاب «تجلی قدرت الهی» در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب تجلی قدرت الهی اظهار داشت: حماسه بزرگ مردم در نهم دی‌ ماه، پس از ماه‌ها مظلومیت انقلاب اسلامی و جنگ سنگین روانی و رسانه‌ای دشمن توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی و اعتماد ملت به رهبری معظم و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد و این ستاد در راستای انعکاس بخشی از ابعاد حادثه نهم دی ماه اقدام به نشر این کتاب نموده است.

وی با اشاره به اینکه نام این اثر به تأسی از فرمایشات ولی امر مسلمین«تجلی قدرت الهی» انتخاب گردیده، گفت: در جمع‌آوری و تدوین مطالب کتاب تلاش شده موضوعات به صورت فشرده و در یک نگاه ارائه شود تا خواننده بتواند به راحتی آن را مطالعه و مورد بررسی قرار دهد.

رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی ماه استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دی‌ ماه 88 با بصیرتی مثال‌زدنی و حضور گسترده و چشم‌گیر خود در بی‌نظیرترین راهپیمایی و حماسه تاریخ انقلاب اسلامی، عشق به اهل بیت علیهم السلام و دفاع از حریم ولایت را به منصه ظهور گذاشتند.

گرجی افزود: این کتاب به تیراژ 2000 جلد چاپ و توزیع گردیده و مسابقه بزرگ تجلی قدرت الهی نیز از متن کتاب برگزار می‌شود که به 35 نفر از برندگان به یمن فرا رسیدن سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول