اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مسئولان دستگاه‌های اجرایی قزوین از فرصت‌سوزی اجتناب کنند

استاندار قزوین گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی قزوین باید دقت داشته باشند تا دشمن ما را مشغول خودمان نکند و باید از فرصت‌سوزی به شدت پرهیز کنیم.

مسئولان دستگاه‌های اجرایی قزوین از فرصت‌سوزی اجتناب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو شکل‌گیری خود بر مبنای تفکر امام خمینی (ره) با توطئه‌های سخت و پیچیده‌ای روبرو بوده که پیچیده‌ترین آنها گروهک منافقان بود.

وی افزود: جریان نفاق به لحاظ ماهیتش، جریانی سخت و پیچیده بود و امروز باید خداوند را شاکر باشیم که این جریان مرموز به فضل الهی با همت شهدای عزیز و سربازان گمنام امام زمان(عج) این توطئه‌ها خنثی شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: البته ناگفته نماند که ضربات قابل توجهی از سوی این جریان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد که از جمله آن می‌توان به شهادت شخصیت‌های بزرگی چون رجایی و بهشتی به وسیله گروهک منافقان اشاره کرد.

روزبه بیان کرد: وقتی به گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه می‌کنیم می‌بینیم که توطئه‌هایی که علیه این نظام مقدس انجام شده هر یک می‌توانست به تنهایی یک نظام را به ورطه نابودی بکشاند.

این مسئول تصریح کرد: کشور در برهه‌ای از زمان در شرایطی قرار داشت که گروهک‌های مختلف به ویژه منافقان با ضریب نفوذی که در قسمت‌های مختلف کشور کسب کرده بودند، به سمت نابودی حرکت کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: اما به لطف خدا، رهبری هوشمندانه امام راحل، مسئولان کشور و جان فشانی شهدا و ایثارگران این مرز و بوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها نابود نشد بلکه هر روز بالنده‌تر از روز قبل شد.

روزبه اظهار کرد: در بین فعالیت‌هایی که جریان منافقان در کشور انجام می‌دادند برخی از استان‌ها که بیشتر از بقیه در بحث جریان ضدانقلاب مطرح بودند، به تبع شاهد اتفاقات و توطئه‌های بیشتری از سوی گروهک منافقان بودند.

وی گفت: بنابراین باید توجه داشت که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از گردنه‌های بسیار مهلکی عبور کرده تا به جایگاه فعلی خود دست یافته است.

استاندار قزوین عنوان کرد: نمایشگاه دگردیسی در فرقه تروریستی منافقان فقط بخشی از فعالیت‌ها و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در نابودی فرقه منافقان است زیرا بسیاری از موارد به دلایلی قابل انتشار نیست.

روزبه تصریح کرد: همه ما باید بدانیم تا زمانی که ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برمبنای دین و محوریت اسلام ناب محمدی است، دشمن و دشمنی با این کشور به قوت خود باقی است و همواره این کشور با توطئه‌های زیادی روبرو می‌شود.

وی گفت: جریان نفاق جریان پایان‌پذیری نیست بلکه هنر و ماهیتش این است که هر روز به تناسب شرایط حاکم بر جامعه به شکلی جدید اظهار وجود کند.

استاندار قزوین بیان کرد: امروز دقت و آگاهی ما بیش از هر زمانی ضرورت دارد زیرا برای شناخت این جریانات باید تلاش کنیم تا ناخودآگاه لشکر سپاه جریان دشمن نشویم.

روزبه خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان گفت: همه مسئولان باید دقت داشته باشند تا دشمن ما را مشغول خودمان نکند و باید از فرصت‌سوزی به شدت پرهیز کنیم.

این مسئول ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید با حساسیت و دقت زیاد نسبت به زمان بدانند لحظاتشان چگونه سپری می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر در حاشیه حرکت کردیم بدانیم که ناخواسته در زمین دشمن در حال حرکت هستیم زیرا امروز جریان نفاق جریان واضح و آشکار نیست که به راحتی قابل تشخیص باشد.

روزبه اظهار کرد: در گذشته ماهیت جریان نفاق به گونه‌ای بود که به راحتی قابل تشخیص بود اما عملکرد این جریان امروز تغییر کرده است بنابراین امروز زمانی است که باید کارآمدی نظام را با تمام وجود به جهانیان نشان دهیم.

وی گفت: شاخصه کارآمدی نظام در رضایت‌مندی مردم است به طوری که به هر میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد، پدیده‌ای از امنیت ملی و منطقه‌ای محقق شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: نظارت‌های پنهان و آشکار مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر رفتار و نحوه عملکرد دستگاه اجرایی و کارکنان آن نکته بسیار مهمی است که نباید مغفول واقع شود.

روزبه ابراز کرد: امروز شاید جریان نفاق موفق نشود پدیده‌هایی از قبیل ترور را در منطقه عملی کند اما از ابزارهای دیگری می‌تواند استفاده کند و به هدف شوم خود دست یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم به فضل الهی شرایطی در کشور فراهم شود که آرمان‌های دیرینه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ذائقه مردم را شیرین می‌کند به شکل کامل در کشور محقق شود.

انتهای پیام/77010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول