اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

ساماندهی گروه‌های مختلف تخصصی در قزوین

استاندار قزوین بر ساماندهی گروه‌های مختلف تخصصی در استان تأکید کرد و گفت: برای ساماندهی این امر باید تشکل‌های مختلف در حوزه‌های تخصصی با تشکیل دبیرخانه‌هایی به فعالیت مستمر بپردازند.

ساماندهی گروه‌های مختلف تخصصی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی استان اظهار داشت: برای رشد و تعالی استان باید از ظرفیت‌های نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف حسن استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: در دوران مدیریتی‌ام در مقاطع مختلف از این گونه جلسات بسیار بهره برده‌ام البته خود متخصصان استان باید از ما مطالبه داشته باشند زیرا استان و جامعه به این گونه ارتباطات نیاز دارد البته چارچوب این امر در قانون پیش‌بینی شده ولی باید ساز و کارهای آن نیز تعریف شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: دریافت مشاوره از متخصصان و گروه‌های مختلف جامعه باید با یک تعامل، تفاهم و دید مشترک و یک حرکت جدید ساماندهی شود.

روزبه ادامه داد: هر جامعه و هر نظام مدیریتی که توانست از کانال سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف مشارکت مردم را سامان دهد نتیجه آن دستیابی به جامعه پیشرفته‌ای می‌شود که خطا در آن کم است. ما بعضاً فوت و فن با هم کار کردن و تعامل با یکدیگر را براساس نظام برنده، برنده کار کردن را کمتر تمرین کرده‌ایم که دچار تعارض و مشکل می‌شویم.

استاندار قزوین افزود: ما در حال حاضر برای خروج از پیچ و خم‌ها چاره‌ای جزو جلب مشارکت مردم نداریم و به دور از فرصت‌سوزی باید گام‌های مؤثری را در راستای پیشرفت استان با مشارکت مردم برداریم.

روزبه با تأکید بر اینکه گروه‌های مختلف متخصصان جامعه باید به سند جامع سلامت استان اشراف داشته باشند، ابراز کرد: سند سلامت استان در حوزه‌های مختلف تدوین شده است و متخصصان در هر حوزه‌ای باید به این اسناد اشراف داشته باشند و آن را نقد کنند زیرا این اسناد یک امر تشریفاتی نیست و باید به اجرا درآید.

وی بر ساماندهی گروه‌های مختلف تخصصی در استان تأکید کرد و گفت: برای ساماندهی این امر باید تشکل‌های مختلف در حوزه‌های تخصصی با تشکیل دبیرخانه‌هایی به فعالیت مستمر بپردازند اگر این امر ماندگار شود موجب می‌شود تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: توانمندی‌های استان بالا است و ما در این خصوص تعابیر بلندی از مقام معظم رهبری به خصوص در بخش کشاورزی داریم تعبیر ایشان این است که دشت قزوین در سراسر کشور یک دشت بی‌نظیر است و امروز این ظرفیت به عنوان یک امانت در دست ما قرار دارد که باید حفظ شود زیرا این قابلیت‌ها برای آیندگان باید حفظ شود.

روزبه ادامه داد: اگر به گذشته قزوین نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که انسان‌هایی با همت‌های والا بر سر این سفره نشسته‌اند و برای ما موجب افتخار هستند و باید این امانت را حتی بهتر از گذشته حفظ و تقویت کرده و در اختیار آیندگان قرار دهیم و از ظرفیت بی‌انتهای نیروی انسانی استان حداکثر بهره را ببریم تا در آینده نزدیک شاهد رشد و بالندگی بیشتر استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول