اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

نگاه راهبردی به فرمایشات رهبری بالاترین سند بالادستی قزوین

استاندار قزوین گفت: بالاترین سند بالادستی استان قزوین نگاه راهبردی به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به این استان است.

نگاه راهبردی به فرمایشات رهبری بالاترین سند بالادستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ملی در جامعه از صدا و سیما به عنوان یک مجموعه فرابخشی یاد کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز قزوین نقش مهمی در رشد، توسعه و تعالی فرهنگ استان دارد.

وی تقویت ارزش‌های اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام را مهمترین دغدغه مسئولان استان برشمرد.

استاندار قزوین همچنین به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین اشاره و آنرا نقطه عطفی در تاریخ قزوین خواند و افزود: نگاه راهبردی به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان یک سند بالادستی و منشوری برای توسعه قزوین، عملیاتی، اجرایی و کاربردی شود.

روزبه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این سفر به قابلیت‌های استان در بخش‌های علمی، فرهنگی، کشاورزی و صنعت، از مدیران صدا و سیمای مرکز قزوین خواست در برنامه‌سازی‌ها ضمن توجه به ذائقه و نیاز مخاطب، این موارد به عنوان نگاه استراتژیک در دستور کار طراحان و برنامه‌سازان در ساخت و تولید برنامه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه این دیدار ضمن اعلام آمادگی و استقبال از مطالب مطرح شده، اظهار داشت: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به گذشته، حال و آینده استان قزوین در نخستین فرصت با همفکری صاحب نظران رسانه، اتاق فکر تشکیل و مطالب جمع‌بندی و در قالب پیشنهادهای کارشناسی ارائه می‌شود.

ابوالحسن صادقی جهانی همچنین با توجه به امید ایجاد شده در میان آحاد جامعه به دولت تدبیر و امید از آمادگی رسانه ملی در استان برای کمک و همراهی به دولت با رویکرد توسعه و پیشرفت استان خبر داد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول