اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حاکمیت تفکر مهندسی

بخش کشاورزی قزوین به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، حاکمیت تفکر مهندسی از سوی این سازمان موجب ارتقا و شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی این استان شده است.

بخش کشاورزی قزوین به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود

حمیدرضا تبسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این مطلب که اعضای این سازمان گام‌های بلندی در تخصصی شدن کشاورزی استان برداشته‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان دارای سه هزار عضو است که 480 نفر از آنان به صورت مستقیم و روزانه با این سازمان در ارتباط بوده و فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود حضور 16 ماهه در این سازمان تاکنون به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها بودیم و در حال حاضر با تلاش و همکاری اعضا و سایر سازمان‌های ذی‌ربط در استفاده از ظرفیت این مجموعه بزرگ در تلاش هستیم.

تبسمی در خصوص تشکیل کمیته رتبه‌بندی در این سازمان گفت: اعضا در گذشته بر اساس شرایطی از جمله سابقه، مدرک تحصیلی، تجربیات و کارهای انجام شده از جمله مقالات رتبه‌بندی می‌شدند، اما در سال جاری با توجه به پیگیری‌های انجام شده کمیته رتبه‌بندی با حضور نماینده استاندار، نماینده سازمان جهاد کشاورزی و نماینده مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی تشکیل شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین، ادامه داد: افرادی که از این پس در کمیته رتبه بندی می‌شوند می‌توانند در دستگاه‌های دولتی کار بگیرند.

وی با توجه به رسالت این سازمان خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  نهادی صنفی تخصصی است که رسالت سازماندهی دانش آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی را به منظور استفاده حداکثری و صحیح از علوم و فنون مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فعالیت‌های کشاورزی را بر عهده دارد.

تبسمی به برگزاری دوره آموزشی قارچ خوراکی و دوره آموزشی طرح نویسی شیلات مقدماتی و تکمیلی برای اعضای این سازمان اشاره کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها به واحد آموزش این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول