اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای اسلامی شهر آبیک خواستار شدند

رفع مشکلات آبیک از سوی مسئولان قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر آبیک خواستار رفع مشکلات و معضلات شهر و شهرستان آبیک از سوی مسئولان استان قزوین شدند.

رفع مشکلات آبیک از سوی مسئولان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، این جلسه که صبح امروز به دعوت اعضای شورای اسلامی شهر در محل دفتر این شورا برگزار شده بود، در حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مشکلات و معضلات شهر آبیک در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورا مسائل و مشکلات پیش رو این شهر و شهرستان را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان، پیگیری راه‌اندازی و ارائه خدمات درمانی بیمارستان دولتی شهر علی رغم افتتاح با حضور معاون اول دولت دهم در 13 خرداد ماه امسال و رفع کمبود آب شرب شهر از مشکلاتی بود که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آبیک مطرح شد.

استفاده از مدیران بومی در ادارات شهرستان آبیک و رفع مشکل گازرسانی به واحدهای مسکونی قولنامه‌ای شهر آبیک از دیگر مشکلاتی بود که از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک بیان شد و خواستار رفع آن مشکلات از سوی مسئولان استان قزوین شدند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای ضمن قول مساعد در پیگیری و حل مسائل مطرح شده از سوی شورا اظهار داشت: امروز خدمت بدون منت و انجام کار برای رضای خدا باید اولویت اعضای شورا باشد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بر پرهیز از هرگونه اختلاف و سلیقه در صحن شورا تأکید کرد و افزود: امروز شورایی موفق و کارآمد است که در سایه وفاق و همدلی و همفکری و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و گروهی و سیاسی حرکت و انجام مسئولیت کند.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول