اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حج و زیارت قزوین اعلام شد

اعزام 12 کاروان زیارتی قزوین به حج

مدیر حج و زیارت قزوین گفت: 12 کاروان از استان قزوین در بازه زمانی هشتم تا 30 دی‌ماه برای انجام اعمال حج عمره راهی سرزمین وحی خواهند شد.

اعزام 12 کاروان زیارتی قزوین به حج

علیرضا کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون ثبت‌نامی‌های جدید حجاج قزوین در کاروان‌ها اظهار داشت: از دارندگان فیش‌های تا اولویت 600 دعوت می‌شود نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های زیارتی استان اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین ادامه داد: البته کسانی مجاز به ثبت‌نام هستند که گذرنامه آن‌ها تا هفت‌ماه پیش از اعزام اعتبار داشته باشد.

این مسئول عنوان کرد: از افراد ثبت‌نامی درخواست می‌شود تا هر چه سریع‌تر با مراجعه به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و مراحل ثبت‌نامی را به تأخیر نیاندازند.

این مسئول با اشاره به اینکه فضای معنوی حج به گسترش و ارتقای روحیه اعتقادی حجاج کمک می‌کند، بیان کرد: به همین منظور باید تلاش کرد تا در طول این سفر حجاج با توجه بیشتر به مباحث معنوی زمینه را برای خودسازی و ارتقای ضمیر درونی و روحی مهیا کنند.

مدیر حج و زیارت قزوین عنوان کرد: در حال حاضر ظرفیت‌های کاروان‌های اعزامی ایام عید استان قزوین تکمیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد 12 کاروان از استان قزوین به موسوم حج اعزام می‌شوند، گفت: این کاروان‌ها از بازه زمانی هشتم تا سی‌ام دی‌ماه برای انجام اعمال حج عمره راهی سرزمین عربستان می‌شوند.

کلانتری با اشاره به تکمیل اکثر کاروان‌های آماده اعزام قزوین افزود: البته 25 تا 30 درصد از ظرفیت این کاروان‌ها باقی مانده است که افراد فیش‌دار تا اولویت 600 باید نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/77005/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول