اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم پارس

رقابت‌های فوتسال بانوان قزوین به پایان رسید

رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قزوین در حالی به کار خود پایان داد که تیم پارس عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

رقابت‌های فوتسال بانوان قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قزوین که با حضور چهار تیم پارس قزوین، تربیت‌بدنی اقبالیه، تاکستان و کوثر محمدیه به صورت دوره‌ای از ماه گذشته آغاز شده بود، در حالی به کار خود خاتمه داد که این بازیکنان تیم فوتسال پارس قزوین بودند که موفق شدند عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورند.

تیم فوتبال پارس قزوین در حالی در هفته پایانی این مسابقات مقابل تیم بانوان تاکستان صف‌آرایی کرده بود که در هفته‌های قبلی نتایج خوب و قابل قبولی را مقابل رقیبان گرفته بود و به نوعی برای قهرمانی در این مسابقات دورخیز کرده بود.

فوتسالیست‌های تیم پارس قزوین در دیدار هفته پایانی خود مقابل تیم تاکستان بازی خیره‌کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و با نتیجه مقتدرانه پنج بر صفر میهمان خود را در هم کوبیدند تا با کسب 12 امتیاز عنوان قهرمانی را تصاحب کنند.

محمدابراهیم شوشتری مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم تاکستان با کسب این نتیجه عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد، اظهار داشت: تیم تربیت‌بدنی اقبالیه هم با برتری قاطع هشت بر صفر تیم کوثر محمدیه را از پیش رو برداشت و عنوان سومی را به دست آورد.

وی با اشاره به برگزاری هفته سوم لیگ فوتسال امیدهای استان بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های فوتسال وحدت محمدیه، هیئت فوتبال آوج و کشاورز قزوین موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری دست پیدا کنند.

شوشتری عنوان کرد: تیم فوتسال وحدت محمدیه در بازی نخست با نتیجه دو بر یک از سد علم و ادب الوند گذشت، هیئت فوتسال آوج با نتیجه چهار بر یک عاشقان مهدی (عج) را شکست داد و تیم فوتسال کشاورز مقابل تیم ماهان دیگر نماینده قزوین با نتیجه پرگل شش بر سه به برتری دست یافت.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین با کسب 9 امتیاز صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را در اختیار دارد و تیم‌های وحدت محمدیه و هیئت فوتبال آوج نیز با کسب 6 امتیاز و صرفاً به خاطر تفاضل گل کمتر رده‌های دوم و سوم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول