اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات شطرنج رده‌های سنی قزوین به پایان رسید

مسابقات شطرنج رده‌های سنی استان برگزار شد و در نهایت نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.

مسابقات شطرنج رده‌های سنی قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنی کمتر از هشت، 10 و 12 سال برگزار شد، در مجموع 53 شرکت‌کننده حضور داشتند که در پنج دور به روش سوئیسی در خانه شطرنج مجموعه ورزشی الغدیر قزوین با یکدیگر رقابت کردند.

این مسابقات در شرایطی برگزار شد که در حاشیه برگزاری آن رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان در رده‌سنی کمتر از 14 سال هم با برگزاری سه دور به انجام رسید تا هفته آینده با برگزاری دو دور پایانی این مسابقات تکلیف نفرات برتر مشخص شود.

یاور مسکینی رئیس هیئت شطرنج استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با ادامه برگزاری مسابقات شطرنج کمتر از 14 سال مسابقات رده‌های سنی زیر 16 سال هم برگزار می‌شود تا تکلیف نفرات رده‌های سنی استان برای حضور در رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه نیما رهبری در رده‌سنی کمتر از 10 سال موفق شد عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، افزود: در مسابقات این رده‌سنی که با حضور 13 شطرنج‌باز برگزار شد، امیرحسین علیمردانی و پارسا احمدی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

مسکینی با اشاره به اینکه مسابقات رده‌ سنی کمتر از هشت سال این رقابت‌ها نیز با حضور 28 ورزشکار برگزار شد، عنوان کرد: در پایان بردیا دانشور، رضا مهدوی و محمدصالح زمانی به ترتیب رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین اشاره‌ای هم به مسابقات شطرنج رده‌سنی کمتر از 12 سال داشت و گفت: در رقابت‌های این رده ‌سنی نیز که 12 شطرنج‌باز حضور داشتند، پدرام دلیری، حسین اکبری و عرفان هاشمی رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مسکینی با اشاره به اینکه مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی کشور اسفندماه سال‌جاری به میزبانی شهرهای رشت و بوشهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: برترین‌های شطرنج کشور در این رقابت‌ها حضور دارند و همین امر موجب بالا بردن سطح کیفی این دوره از مسابقات می‌شود.

انتهای پیام/77004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول