اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه:

افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و نرخ آب‌بها مهم‌ترین معضل کشاورزان وحدتیه است

عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و نرخ آب‌بها مهم‌ترین معضل کشاورزان وحدتیه است.

افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و نرخ آب‌بها مهم‌ترین معضل کشاورزان وحدتیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمود دایتی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: وحدتیه قطب بزرگ کشاورزی در استان و دشتستان است و نقش مهمی در تولید خرما دارد.

وی افزود: مسئولان دشتستان باید نگاهی ویژه به وحدتیه داشته باشند و انتظار داریم روز به روز شاهد کاهش مشکلات و بهبود وضعیت مردم شهر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه با اشاره به جلسات قبلی با نماینده مردم دشتستان و بحث بر روی مشکلات، خاطرنشان کرد: در آستانه بررسی لایحه بودجه سال 93 در مجلس، نشست بسیار خوبی تدارک دیده شده که در آن طرح‌های اولویت‌دار مناطق بررسی می‌شود.

دایتی به بیان مشکلات کشاورزان شهر وحدیته پرداخت و افزود: کشاورزان با مشکلات زیادی در زمینه تبدیل موتورهای قدیمی به برقی روبه‌رو هستند که نباید مورد کم‌توجهی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: کشاورزان وحدتیه با مشکلاتی از قبیل افزایش آب بهای نخیلات و افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی و قیمت کم برای فروش محصولات خود مواجه هستند.

دایتی اذعان داشت: دام‌هایی در شهر وجود دارد که برای خروج آنها و راضی کردن دامداران در حال تلاش هستیم و نیاز به همکاری و مساعدت سایر مسئولان داریم.

عضو شورای اسلامی وحدتیه تصریح کرد: تسطیح راه‌های بین مزارع نیز از نیازهای کشاورزان است که باید در راستای احداث و یا تسطیح آنها اقدام شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول