اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان:

اطلاعی از آلودگی محصولات کشاورزی خوزستان ندارم

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: اطلاعی در خصوص آلوده بودن صیفی‌جات خوزستان ندارم و گزارشی در این مورد دریافت نکرده‌ایم.

اطلاعی از آلودگی محصولات کشاورزی خوزستان ندارم

ناصر اطرج  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با فروش هندوانه شب یلدا اظهار کرد: در حال حاضر در میدان سعی شده براساس برنامه‌ریزی احتیاجات مردم برای شب یلدا فراهم شده تا در این زمینه مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: این برنامه‌ریزی تا حدود زیادی موفق بوده است و در حال حاضر هندوانه در بازار به میزان کافی موجود بوده و در میدان با قیمت هر کیلو 400 تا 700 تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان تصریح کرد: این قیمت نسبت به هفته‌های گذشته نه تنها افزایش نداشته است بلکه حدود 10 تا 15 درصد کاهش نیز داشته است.

وی اضافه کرد: عمده هندوانه وارد شده به اصفهان از بندرعباس و میناب بوده که مشخصه آن پوست سفید ساده بدون خط است.

اطرج با بیان اینکه هندوانه‌های وارده از دزفول در انبار قرار دارد، خاطرنشان کرد: این محصول که مشخصه آن پوست سبز خط‌ ‌دار است در حال حاضر در بازار با قیمت هر کیلو 150 تا 300 تومان به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: مشخصه‌های بیان شده برای این دو نوع هندوانه می‌تواند راهی برای تشخیص خریداران باشد اما با این وجود فروشندگان برای آگاهی خریدار باید برچسب اطلاعات لازم اعم از اینکه هندوانه نو یا انباری است، داشته باشند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره‌بار اصفهان اضافه کرد: در چند روز گذشته میزان واردات بسیار زیاد بوده و هر روز بالغ بر 300 تا 400 تن بار هندوانه وارد اصفهان شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعی در خصوص آلوده بودن صیفی‌جات خوزستان ندارم بیان کرد: به طور معمول اطلاع‌رسانی در این خصوص باید از سوی رسانه و یا ارگان‌های ذی‌ربط انجام شود، اما تاکنون در این مورد اطلاعی داده نشده است.

انتهای پیام/63029/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول