اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: هفتمین آزمون علمی تخصصی کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی قزوین

حمیدرضا تبسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شروع ثبت‌نام هفتمین آزمون علمی تخصصی کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین اظهار داشت: این آزمون از اهمیت ویژه‌ای در رتبه‌بندی مهندسان کشاورزی و ورود به بازار کار و عرصه‌های تولید برخوردار است که به صورت سراسری و هماهنگ در کشور برگزار می‌شود.

وی به شرایط ثبت‌نام از متقاضیان اشاره کرد و افزود: داشتن هفت سال تجربه پس از اخذ مدرک کارشناسی، داشتن حداقل پنج سال تجربه پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد و یا دارابودن حداقل سه سال پس از مدرک دکتری از جمله شرایطی است که باید متقاضیان برای ثبت‌نام از آن برخوردار باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین بیان کرد: دارندگان مدرک دکتری با داشتن حداقل 10 سال سابقه، عضویت هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی دستگاه‌های اجرایی و اعضا سازمان با رتبه خبره و ممتاز و رتبه‌بندی خدمات مشاوره از شرکت در آزمون تخصصی معاف هستند.

تبسمی از اعضای این سازمان که شرایط مذکور را دارا باشند خواست تا حضوراً و با مراجعه به این سازمان و ارائه مدارک شناسنامه‌ای تا پایان وقت اداری روز یکشنبه  پانزدهم دی ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون اقدام کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر 13 نفر در دوره‌های گذشته این آزمون‌ها موفق به دریافت عنوان کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین شدند.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول