اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اتاق بازرگانی اردبیل

کارگاه کشاورزی ارگانیک برگزار شد

کارگاه آشنایی با کشاورزی ارگانیک به مدت سه روز در حال برگزار است تا علاقمندان بتوانند از جدیدترین یافته‌های علمی در این حوزه استفاده کنند.

کارگاه کشاورزی ارگانیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این کارگاه آموزشی که از 26 آذرماه به مدت سه روز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اردبیل آغاز شده، علاقمندان با جدیدترین شیوه‌ها و روش‌های تولید و کشت محصولات ارگانیک آشنا می‌شوند.

در روز اول آشنایی با کشاورزی ارگانیک توسط مهدی مهدی‌پور مورد تدریس و بررسی قرار گرفته و مدیریت و کنترل آفات در کشاورزی ارگانیک نیز به همت مهدی ضرابی مورد تدریس و توجه قرار گرفت.

در پایان برنامه‌های روز اول این کارگاه برخی شرکت‌های ارائه ‌دهنده نهاده‌های ارگانیک و کنترل آفات توسط نمایندگان این شرکت مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در روز دوم مدیریت حاصلخیزی خاک در کشاورزی ارگانیک توسط احمد اصغرزاده و معرفی نهاده‌های مجاز در کشاورزی ارگانیک برخی از شرکت‌ها و تولید محصولات اصلی ارگانیک توسط حسین مروج تدریس شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در روز سوم کارگاه ارگانیک و استاندارد به همت مهدی مهدی‌پور و فرآیند دریافت گواهی ارگانیک از سازمان‌های بازرسی توسط نماینده شرکت بازرسی مورد تدریس و توجه قرار گرفت.

در این کارگاه سه روزه که با هدف آشنا کردن محققان و پژوهشگران این حوزه و کشاورزان موفق صورت گرفت، به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا شد.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول