اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

زنگ «تحقیق و پژوهش» در دهدشت نواخته شد

صبح امروز زنگ «پژوهش و تحقیق» در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت با حضور مسئولان شهرستان نواخته شد.

زنگ «تحقیق و پژوهش» در دهدشت نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز زنگ پژوهش و تحقیق در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت با حضور مسئولان شهرستان نواخته شد.

حجت‌الله سمیع‌زاده در این مراسم، تحقیق و پژوهش را اساسی‌ترین راه برای رسیدن به توسعه پایدار دانست و که باید در این راه گام اساسی برداشت.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه، اظهار کرد: در سایه همین اقدامات عملی است که کشور ایران احتیاج به هیچ کشوری ندارد و با امر تحقیق و پژوهش می‌توان یک کشور را آباد و سرافراز کرد.

وی در ادامه برگزاری و تشکیل نمایشگاه پژوهش، جمع‌آوری پایان‌نامه‌های کارشناسان ارشد و ارسال آن‌ها به واحد تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان، نشست علمی و پژوهشی کارشناسان ارشد و دکترا با حضور مسئولان واحد تحقیقات، جمع‌آوری آثار تحقیقات معلمان پژوهنده شهرستان و ارسال آن به اداره کل، طرح مقاله پژوهش در خصوص لکنت زبان و شرم و خجالت در دوره ابتدایی، طرح مقاله پژوهشی در خصوص نفت و مواد شیمیایی، طرح مقاله پژوهشی در زمینه مشاوره و روانشناسی افسردگی و ارسال دستورالعمل اولویت‌های پژوهشی استان در بین تمام مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را از جمله اقدامات در دست اجرا برای هفته پژوهش دانست.

در ادامه این مراسم، ابراهیم جعفری، خاطرنشان کرد: تحولات زندگی بشر در قرن بیستم نشان از گسترش روز افزون اهمیت علم و تحقیق دارد.

فرماندار کهگیلویه، افزود: کشورهای صنعتی و در حال توسعه با آگاهی از نقش پژوهش در خلق فناوری و شتاب‌دهی برای توسعه، عمده توجه خود را مصروف تقویت و ارتقای بخش تحقیق کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه پژوهش در جامعه، گفت: نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها دانست.

در پایان زنگ نمادین پژوهش و تحقیق توسط امام جمعه موقت شهر دهدشت نواخته شد.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول