اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

کسب موفقیت‌ها در سطح کشور از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات است

فرماندار چرام گفت: کسب موفقیت‌ها در سطح کشور از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات است.

کسب موفقیت‌ها در سطح کشور از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش چرام با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در ابتدا از همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی در اجرای مصوبات قبلی شورا تقدیر و تشکر کرد و دستور کار جلسه را در خصوص هفته پژوهش و پیشبرد اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد.

فرماندار چرام با اشاره به هفته پژوهش و ضرورت توجه به این امر مهم در توسعه، پیشرفت، رشد و تعالی کشور، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه متعددی جهت گرامیداشت هفته پژوهش در شهرستان چرام در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه شورای آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین و موثرترین شوراها، دانست و گفت: باید با کمک اداره آموزش و پرورش، از تمامی ظرفیت‌های شهرستان، ادارات و نهادها در خصوص برنامه‌های هفته پژوهش به شایسته‌ترین روش ممکن استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه کسب موفقیت‌ها در سطح کشور از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات دانست و گفت: هفته پژوهش فرصتی است برای تمام افراد به خصوص جویندگان علم و دانش تا در کنار هم از تجربیات یکدیگر به خوبی استفاده کرده و به تبادل فناوری و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

نیکروز با تاکید بر اینکه افراد باید در کسب دانش مکمل یکدیگر باشند، خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم داده و با تلاش و تعامل همه‌جانبه کمک کنیم تا پژوهشگران شهرستان ما به اهداف والاتری دست پیدا کنند.

فرماندار چرام در ادامه این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و با بیان اینکه اجرای درست و مطلوب برنامه‌ها نیازمند همکاری و تعامل کمیته‌های ذیربط است، یادآور شد: با مدیریت و همکاری و تعامل اعضا می‌توان برنامه‌ریزی این ستاد را به صورت مطلوب اجرا کرد.

وی بازدید دانش‌آموزان از شهرک صنعتی، برپایی نمایشگاه، زنگ پژوهش در آموزشگاه‌ها، بازدید دانش‌آموزان از نمایشگاه، دعوت از نخبگان استانی و شهرستانی، سخنرانی در حوزه پژوهش را از جمله برنامه‌های شهرستان چرام در هفته پژوهش نام برد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول