اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای آگاهی‌های خانواده

جلسه ازدواج و خانواده در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

با حضور شاهین فرهنگ مدرس بین‌المللی و استاد دانشگاه تهران جلسه‌ای پیرامون مشکلات ازدواج و خانواده در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

جلسه ازدواج و خانواده در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جلسه ازدواج و خانواده فردا در تالار کنفرانس خانه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار می‌شود و پیرامون مشکلات ازدواج و خانواده در جامعه، راهکارهای برون‌رفت از این شرایط و وضعیت استان به لحاظ آمار ازدواج و طلاق و اقدامات انجام شده در قالب پرسش‌های خبرنگاران، پاسخ داده می‌شود.

گفتنی است، بر اساس اطلاعات اداره کل ثبت‌احوال در ارزیابی ازدواج 6 ماه نخست سال‌جاری در خراسان جنوبی، از مجموع چهار هزار و 621 فقره ازدواج صورت گرفته حدود 2 هزار و 425 فقره در رنج سنی 20 تا 24 سال به وقوع پیوسته است که پس از آن ازدواج در سنین 25 تا 29 سالگی با یک‌هزار و 395 فقره ازدواج بیشترین تعداد ازدواج‌ها را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که از این تعداد ازدواج تعداد 432 واقعه منجر به طلاق شده است.

همچنین در سال گذشته تعداد هشت هزار و 156 واقعه ازدواج و 869 واقعه طلاق در خراسان جنوبی ثبت شده که میانگین سن ازدواج مردان و زنان به ترتیب بین 15 تا 20 و 10 تا 21 سال بوده است و در این فاصله زمانی بیشترین ازدواج‌های ثبت شده با رقم 12,58 درصد مربوط به زوج‌هایی است که همسن هستند و تشکیل زندگی زناشویی داده‌اند.

انتهای پیام/69014/م10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول