اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

125 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خلخال اهدا شد

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: از ابتدای سال جاری 125 مورد کمک هزینه‌ تامین جهیزیه به نوعروسان و همچنین هدیه ازدواج برای فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان خلخال اهدا شده است.

125 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خلخال اهدا شد

بهرام علیقلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تعداد کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج بالغ بر 976 میلیون ریال هزینه در بر داشته که به صورت بلاعوض در اختیار نوعروسان و فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با پرداخت کمک هزینه‌ تامین جهیزیه و همچنین هدیه‌ ازدواج موجبات انجام ازدواج آسان را برای مددجویان این نهاد مقدس فراهم می‌آورد.

علیقلیزاده با اشاره به اینکه به 97 نوعروس تحت حمایت کمک هزینه تامین جهیزیه پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین 28 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت نیز از هدیه ازدواج برخوردار شده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه بالغ بر 840 میلیون ریال از اعتبارات امدادی برای نوعروسان و فرزندان ذکور خانواده‌ها پرداخت شده است، بیان داشت: خیرین شهرستان خلخال نیز بالغ بر 136 میلیون ریال به این امر خداپسندانه مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان در شرف ازدواج گفت: قبل از پرداخت کمک هزینه جهیزیه، برگزاری دوره‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج برای نوعروسان و همچنین دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت در اولویت‌های کاری این نهاد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/62001/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول