اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

پرداخت دو میلیارد ریال کمک هزینه و هدیه ازدواج

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در هشت ماهه‌ سال‌جاری بالغ بر دو میلیارد و 888 میلیون ریال برای تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و هدیه‌ ازدواج فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

پرداخت دو میلیارد ریال کمک هزینه و هدیه ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه مدیران و مسئولان کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: مبلغ پرداختی در اختیار 360 نفر از نوعروسان و فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آنان زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بالغ بر دو میلیارد و 680 میلیون ریال کمک هزینه تهیه جهیزیه به 268 نفر از نوعروسان تحت حمایت پرداخت شده است.

قدیمی با بیان اینکه این نهاد برای ازدواج فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت نیز هدیه‌ ازدواج پرداخت می‌کند، خاطر نشان کرد: به 84 نفر از این افراد بالغ بر 168 میلیون ریال در قالب هدیه‌ ازدواج پرداخت شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: همچنین 40 میلیون ریال نیز به هشت بانوی تحت حمایت بابت ازدواج مجدد کمک مالی شده است.

وی بیان کرد: برای نوعروسان تحت حمایت کلاس‌های آموزشی با موضوعات خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی، آیین همسرداری و... برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد استان در ادامه سخنان خود یادآور شد: پس از اخذ نمره‌ قبولی در آزمون پایانی کلاس‌های آموزشی، نوعروسان کمک هزینه‌ جهیزیه را دریافت می‌کنند.

قدیمی با تقدیر و تشکر از کمک‌های خیرین و نیکوکاران شهرستان اردبیل ادامه داد: مردم خیراندیش این شهرستان همواره به کمیته‌ امداد جهت تأمین نیازهای مددجویان و علی‌الخصوص کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت پوشش یاری می‌رسانند.

وی با اعلام اینکه کمیته‌ امداد به عنوان یک نهاد حمایتی چنین فضایی را برای ازدواج آسان خانواده‌های تحت حمایت فراهم می‌کند، افزود: با همکاری و مشارکت خیرین در امر ازدواج امیدواریم چنین امر خیری در بین خانواده‌های تحت حمایت توسعه و تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول