اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

ترویج ازدواج آسان از سیاست‌های کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد چرام گفت: از سیاست‌های کمیته امداد ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زوج‌های جوان به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

ترویج ازدواج آسان از سیاست‌های کمیته امداد است

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از پرداخت 20 مورد هدیه ازدواج به تازه دامادهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام با بیان اینکه کمیته امداد در طول سال خدمات متفاوتی به مددجویان ارائه می‌دهد و یکی از این خدمات پرداخت جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به دامادهای تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک می‌باشد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کمیته امداد ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز زوج‌های جوان به منظور توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: در همین راستا در آبان ماه سال جاری 20 مورد هدیه ازدواج با اعتباری بالغ بر 40 میلیون ریال به نو دامادهای تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج برای زوج های جوان، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج توسط مربیان کار آزموده جهت جوانان تحت حمایت از بروز طلاق و اختلافات خانوادگی و سایر آسیب‌های اجتماعی تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/82002/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول