اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده خبر داد

آموزش 97 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای خدابنده

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 97 هزار و 643 نفر ساعت آموزش در مرکز خواهران فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار شده است.

آموزش 97 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای خدابنده

صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای خدابنده در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد مرکز خدابنده در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و گفت: دوره تابلو فرش در مدت زمان 76 ساعت آموزش برای بانوان علاقه‌مند به این حرفه برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده ادامه داد: این حرفه با یک‌هزار و 64 نفر ساعت دوره برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه دوره رفوگر فرش درجه 2 برای 14 نفر از بانوان برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره با 84 ساعت آموزش و با یک‌هزار و 148 نفر ساعت دوره برگزار شده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه دوره پارچه ساز تزیینی در شش ماه نخست سال‌جاری با 90 ساعت آموزش برگزار شده است، افزود: این دوره برای 15 نفر از علاقه‌مندان با یک‌هزار و 350 نفر ساعت دوره آموزش برگزار شده است.

* آموزش 5 هزار نفر ساعت در رشته الگوساز و برشکار لباس زنانه

وی به برگزاری دوره الگوساز و برشکار لباس زنانه در نیمه نخست سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: این دوره در نوبت صبح و با 323 ساعت آموزش برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده ابراز داشت: این دوره برای 16 نفر از بانوان با 5 هزار و 168 نفر ساعت دوره آموزش اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه دوره کاربر رایانه با 300 ساعت آموزش برگزار شده است، اضافه کرد: این دوره برای 17 نفر از علاقه‌مندان با 5 هزار و 100 نفر ساعت دوره آموزش اجرا شده است.

* آموزش یک‌هزار نفر ساعت در رشته شهروند الکترونیکی

بیگدلی با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی برای 17 نفر از بانوان خدابنده‌ای برگزار شده، خاطرنشان کرد: این دوره با 77 ساعت آموزش با یک‌هزار و 309 نفر ساعت دوره اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کاربر امور بانکی با 280 ساعت آموزش برگزار شده است، گفت: این دوره برای 14 نفر از بانوان و با 3 هزار و 920 نفر ساعت دوره اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال‌جاری مجموعا 97 هزار و 643 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان مرکز خواهران برگزار شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول