اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای منوجان عنوان کرد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 265 نفر در منوجان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان منوجان گفت: در سال جاری 265 کارآموز در رشته‌های مختلف فنی در این شهرستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 265 نفر در منوجان

تیمور سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: تعداد 54 نفر کارآموز در رشته برق آموزش دیدند که پس از برگزاری دوره و آزمون به آنها کارت مهارت بین‌المللی ارائه و 15 نفر در سال جدید به دانشگاه راه یافته و چهار نفر مشغول به کار شدند.

وی بیان کرد: همچنین تعداد 22 نفر در رشته جوشکاری و تعداد 9 نفر در رشته مخازن تحت فشار آموزش دیدند که تعداد 22 نفر از آنها مشغول به کار شدند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان منوجان افزود: تعداد 24 نفر در رشته برق به مدت چهار ماه آموزش دیدند که پس از برگزاری دوره و معرفی آنها به آزمون تعداد 10 نفر جذب بازار کار شدند.

سنجری اظهار داشت: همچنین تعداد 23 نفر در رشته مکانیک خودرو به مدت 720 ساعت آموزش دیدند که پس از قبولی در آزمون تعداد هشت نفر جذب بازار کار شدند.

وی عنوان کرد: آموزشگاه‌های آزاد زیر نظر این اداره در سال جدید در رشته‌های کامپیوتر، خیاطی، آرایش و پیرایش زنانه 120 نفر را آموزش دادند که پس از برگزاری آزمون کارت بین‌المللی مهارت را اخذ کردند.

سنجری خاطرنشان کرد: تعداد 22 نفر معرفی شده از طریق اتحادیه صنف شهرستان به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کارت مهارت گرفته و برای اخذ پروانه کسب به صنف معرفی شدند.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول