اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

برگزاری 43 دوره فنی و حرفه‌ای در بهمئی

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی از برگزاری 43 دوره فنی و حرفه‌ای ظرف سال جاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 43 دوره فنی و حرفه‌ای در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر جشان‌زاده ظهر امروز در بازدید رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در لیکک، اظهار داشت: برای شهرستانی همچون بهمئی که مشکلات بیکاری زیاد است آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امری لازم است که دولت باید همه تلاش خود را برای ترویج این آموزش‌ها در سطح شهرستان به کار گیرد.

وی ادامه داد: در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و در دو بخش ممبی و سرآسیاب و 171 روستای این شهرستان آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در سال جاری ارائه شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: امسال 873 نفر در سطح شهرستان آموزش رایگان در زمینه صنعت، لباس‌دوزی و کشاورزی فرا گرفتند که در این راستا تعداد 43 دوره برگزار شد.

جشان‌زاده عنوان کرد: مشکل اصلی ما در خصوص آموزش‌ها کمبود فضا بوده و در سال جاری 860 میلیون ریال برای تکمیل ساختمان فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شده است.

 این مسئول ادامه داد: 200 میلیون ریال اعتبارات در این حوزه جذب شده و تأمین مابقی اعتبار به توجه و مساعدت مسئولان کشوری و استانی نیاز دارد.

جشان‌زاده با برشمردن کمبودها و مشکلات این مرکز در سطح شهرستان بهمئی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات فنی و حرفه‌ای بهمئی است. 

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول