اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

تمرکز فنی و حرفه‌ای چرام معطوف به بخش کشاورزی باشد

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با بیان اینکه چرام قطب کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است خواستار تمرکز هر چه بیشتر فنی و حرفه‌ای بر روی بخش کشاورزی شد.

تمرکز فنی و حرفه‌ای چرام معطوف به بخش کشاورزی باشد

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام، ضمن تقدیر از رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور که با سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از مراکز سه شهرستان کهگیلویه، بهمئی و چرام، از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت، اظهار امیدواری کرد که در باب فنی و حرفه‌ای و مهارت جوانان این منطقه تلاش شود تا جوانان ما بتوانند در این وانفسای بیکاری و جویای شغل بودن و معضل بیکاری که همه خانواده‌ها را در بر گرفته است، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان چرام جدیدالتاسیس بوده و دارای جوانان بسیار مستعد و آماده فراگیری مهارت‌های فنی زیادی است، عنوان داشت: امیدواریم ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه‌ای چرام که از سال 82 تاکنون روند ساخت آن ادامه دارد و به یک معضل تبدیل شده، سامان‌دهی شود.

وی افزود: این مرکز، جایگاهی است که جوانان ما باید در آن با توسعه علمی و مهارت‌های علمی استعدادهای خود را بروز دهند و برای کشور خدمت‌گذار باشند.

بزرگواری در ادامه با بیان اینکه شهرستان چرام بیشتر زمینه کشاورزی دارد و قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: جوانان این منطقه با فرا گرفتن مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز، می‌توانند زمینه اشتغال خود را در سایر استان‌ها هم فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به این مطلب که توجه به ظرفیت‌های بومی یکی از اولویت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای است که این مهم باید در خصوص ظرفیت شهرستان چرام هم در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به آموزش‌های مهارتی حرکت به سمت آموزش‌های محصول محور و پروژه محور است تا بتوانیم در مسیر توسعه اشتغال و بهره‌وری نیروی کار مؤثر واقع شویم.

انتهای پیام/82002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول