اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای:

سازمان فنی و حرفه‌ای بودجه‌ای برای ساخت و ساز ندارد

معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: فنی و حرفه‌ای کشور از لحاظ بودجه اختصاصی ساخت و ساز هیچ بودجه‌ای ندارد ولی در بحث تجهیزات هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

سازمان فنی و حرفه‌ای بودجه‌ای برای ساخت و ساز ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، کوروش پرند صبح امروز در بازدید از ساختمان اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از لحاظ بودجه اختصاصی ساخت و ساز هیچ بودجه‌ای ندارد ولی در بحث تجهیزات هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

پرند افزود: اهداف سازمان از سفرهای استانی نظارت بر کارایی و عملکرد فنی و حرفه‌ای استان‌ها بوده و این کار ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: مشکلات تامین تجهیزات را رفع و در زمینه ایجاد رشته‌های متفاوت جدید در حوزه خواهران و برادران و افزایش ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم.

پرند تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که در کشور ما وجود دارد موضوع اشتغال است که باید از ابعاد گوناگون به این مسئله نگاه کنیم از جمله رشد جمعیت و مشکلات اقتصادی که البته این مشکل تنها متوجه کشور ما نیست و سایر کشورها نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: با توجه به تمامی مشکلات و نواقص نیاز به یک خودباوری و تلاش داریم تا بتوانیم در جهت شکوفایی خلاقیت‌ها گام برداریم.

پرند اذعان کرد: نواقص پروژه ساختمان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی باید از استانداری مطالبه شود و ما نیز در بحث تجهیزات کارگاهی و فنی خدمات لازم را ارائه خواهیم داد.

 وی پس از این نشست از کارگاه‌های فنی و حرفه ای مرکز شهرستان بازدید کرد.

 پرند در این بازدید گفت: 700 آموزشگاه ثابت، 13 هزار و 500 آموزشگاه آزاد که در پادگان‌ها، زندان‌ها و سایر اماکن، بیکاران و زنان خانه‌دار، عشایر آموزش‌هایی در راستای صنعت، خدمات و کشاورزی می‌بینند.

وی تصریح کرد: سالانه قریب به دو میلیون نفر در سطح کشور آموزش فنی و حرفه‌ای می‌بینند.

انتهای پیام/82015/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول