اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار بکارگیری شوند

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستر و ظرفیت مناسبی برای توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان هستند که باید از آن به خوبی استفاده شود.

ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار بکارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سالار مرادی بعدازظهر امروز در بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای کامیاران اظهار کرد:‌ با توجه به اشباع اکثر رشته‌ها در دانشگاه‌ها و همچنین صرف وقت و هزینه زیاد و مشکلات کاریابی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این کارگاه‌های آموزشی می‌تواند مرکزی برای یادگیری سریع و ورود مستقیم حرفه‌آموزان به بازار کار باشد.

نماینده مردم، سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از قرار گرفتن، مستقیم در جریان مشکلات یکی از مراکز خوب استان بیان داشت: کمیسیون اجتماعی ناظر بر مرکز فنی و حرفه‌ای است و با استناد به ظرفیت بالا و فضا و شرایط این مرکز آماده ارائه خدمات و حمایت‌های لازم و استانی به منظور توسعه و رفع مشکلات آن هستیم.

مرادی در خصوص جذب نیروهای بیکار در سطح شهر نیز افزود: باید با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با توجه به علاقه و بسترهای موجود در زمینه اشتغال در استان زمینه ورود آنان را به بازار کار فراهم کرد.

وی تصریح کرد:‌ بدون شک لازمه یادگیری شوق و علاقه از سوی یادگیرنده است و این مهم نیز نیازمند معرفی بیش از پیش رشته‌ها و همچنین ارائه آموزش با توجه به علاقه و نیاز حرفه‌آموزان است.

وی با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم و اشتغال‌زایی برای تمامی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس و مسئولین است، بیان داشت:‌ باید با شناسایی توانایی و استعدادهای جوانان و ارائه آموزش‌های لازم در کنار توسعه زیرساخت‌ها زمینه ایجاد اشتغال را که از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های مردم استان است، فراهم کرد.

نماینده مردم، سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی از کارگاه اتومکانیک کامیاران به عنوان یکی از مجهزترین کارگاه‌های سطح استان نام برد و افزود: با توجه به اینکه این مرکز در سطح استان در رتبه دوم قرار دارد، به‌روز بودن امکانات و تجهیزات آن برای توسعه فعالیت‌ها امری ضروری است.

مرادی ابراز امیدواری کرد با توجه به بررسی بودجه 93 و سرکار آمدن تیم اجرایی جدید بخشی از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه فنی و حرفه‌ای حل و مسیر خدمت‌گذاری بیش از پیش به مردم تسهیل شود.

وی در پایان هدف از بازدید خود از این کارگاه آموزشی را قدردانی از فعالیت‌های خوب اداره فنی و حرفه‌ای کامیاران عنوان کرد و گفت: تقویت و ارتقاء همکاری و همدلی بین مجموعه نقش مهمی در تحقق اهداف و چشم‌انداز پیش روی چنین مراکزی دارد.

انتهای پیام/79002/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول