اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کرمان خواستار شد

اطلاع‌رسانی سوء‌‌مدیریت در پروژه‌ها توسط رسانه‌ها

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان گفت: باید هر نوع کم‌کاری یا سوء‌مدیریت که به هر طریقی به بیت‌المال ضربه وارد کرده و موجب ضرر عمومی است، شناسایی و اطلاع‌رسانی شود.

اطلاع‌رسانی سوء‌‌مدیریت در پروژه‌ها توسط رسانه‌ها

محمدصادق شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از رسانه‌ها به عنوان عنصر اساسی رشد و توسعه فکری، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: استان در حال پیشرفت کرمان در سیر روند تعالی خود، چشم هوشیار و تیزبین رسانه‌ها را کم دارد تا به صورت حرفه‌ای و آگاهانه و فارغ از هرگونه زد و بندهای سیاسی و حزبی، موانع و مشکلات و کاستی‌ها را گوشزد کرده و برای حل هر کدام پیشنهادهای قابل اجرا و منطقی ارائه دهند.

وی پروژه تجاری بزرگ شهر کرمان در گودال خشت‌مال‌ها را به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی با حضور سرمایه‌گذار خارجی معرفی کرد و ابراز داشت: این پروژه با سعی و تلاش مدیران استانی و شهری رقم خورد و در زمان آغاز قرارداد و بعد از آن نیز با حمایت خبرگزاری‌ها و مطبوعات استانی به طور وسیع اطلاع‌رسانی شد.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان گفت: در حالی که روزنامه‌ها با انتقال و انتشار آزاد افکار و عقاید یکی از گرانبهاترین و ارزشمندترین حقوق انسانی محسوب می‌شوند، هر شهروندی می‌تواند آزادانه سخن بگوید، بنویسد و چاپ کند مگر در مواردی  که برای مقابله با سوء‌استفاده از این آزادی محدودیت‌های قانونی و عرفی  وجود داشته باشد.

خالقی بیان داشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها با حضور در میدان ساخت و ساز این پروژه، عدم آغاز به موقع و برخی از کاستی‌های درون کار را شناسایی و با اطلاع‌رسانی از مشکلات پروژه زمینه حل موانع و تسریع امور آن را رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که همه از هر ضرر و خدشه‌ای که به هر دلیل به بیت‌المال وارد شود، جلوگیری می‌کنند و هر کس در هر پست و مقامی که قرار دارد، صیانت از بیت‌المال را وظیفه خود قلمداد می‌کند و باید هر نوع کم‌کاری یا سوء‌مدیریت نیز که به هر طریقی به بیت‌المال ضربه وارد کرده و موجب ضرر عمومی است، شناسایی و اطلاع‌رسانی شود تا مورد مداقه و بررسی مقامات ذیصلاح قرار گیرد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول