اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

خبرگزاری ولایتمدار فارس ‌معتبرترین، مطمئن‌ترین و کامل‌ترین پایگاه‌‌ اطلاع‌رسانی در ‌ایران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: خبرگزاری ولایتمدار فارس ‌معتبرترین، مطمئن‌ترین و کامل‌ترین پایگاه‌‌ اطلاع‌رسانی در ‌ایران است.

خبرگزاری ولایتمدار فارس ‌معتبرترین، مطمئن‌ترین و کامل‌ترین پایگاه‌‌ اطلاع‌رسانی در ‌ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در همایش استانی خبرنگاران خبرگزاری فارس استان کرمان اظهار داشت: هر کاری یک تعریف و تفسیر مشخص دارد که اگر آداب آن را به درستی ندانیم و رعایت نکنیم، کارها با کیفیت پیش نمی‌رود.

وی ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده است، اگر ایمان آورید و تقوای الهی را پیش گیرید، من برکاتم را از زمین و آسمان بر شما جاری می‌کنم و این امر شامل برکات اقتصادی، فرهنگی، تبلیغات و ... است.

کمالی تصریح کرد: یکی از نکات مهم در حوزه خبر و خبررسانی، حضور است و بنا بر اخبار دیگران نمی‌توان به بیان مطلبی پرداخت، لذا اطلاعات و گزارش‌های غلط صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به آزادی بیان در رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها باید توجه داشته باشند تا زمانی که به یک علم و یقین نرسیده‌اند، مطلبی را بیان نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با تاکید بر رعایت مباحث تحلیلی در گزارش‌ها و اخبار ابراز داشت: تحلیل تنها باید از سوی افرادی صورت گیرد که در این زمینه خبره هستند.

وی عنوان کرد: کنکاش و جستجو در اخبار و اطلاعات، بیان نکات مثبت در کنار کمبودها و مشکلات از نکات مهم است که در رسانه‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

کمالی ابراز داشت: رسالت خبرنگار بر بیان مشکلات و معضلات است، اما باید خدمات و کارهای مثبت را نیز لحاظ کرد و به این نکته توجه کرد.

وی گفت: یکی از رسالت‌های خبرگزاری این است که بر روی فرهنگ مصرف در جامعه کار کند و با فرهنگساری در این زمینه بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال و وابستگی به کشورها دیگر را رفع کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان سرعت عمل، کیفیت و مسئولیت‌پذیری در اخبار را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: ما باید با عمل صحیح برنده تاریخ باشیم و توجه کرد که آیا قلم، گزارش و خبر شما بر اساس عمل صالح صورت می‌گیرد.

کمالی خاطر نشان کرد: رسانه باید به حقیقت بپردازد و مانع از اثرگذاری و انحراف به واسطه امواج خبری شود.

وی اظهار داشت: مراقب شایعات و اخبار غلط، توطئه‌های اجتماعی و تبلیغاتی باشید و تحت تاثیر آنها قرار نگیرید.

کمالی با تاکید بر نقد منصفانه در رسانه‌ها گفت: در اطلاع‌رسانی و بیان اخبار به همه جوانب توجه داشته باشید و قضاوت کنید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: خبرگزاری فارس از معتبرترین، مطمئن‌ترین و کامل‌ترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سرعت عمل، مرجع بودن برای سایر رسانه‌ها از مباحثی است که در خبرگزاری فارس مشاهده می‌شود.

کمالی ابراز داشت: خبرنگاران فارس متعهد و مؤمن هستند و خبرگزاری فارس نیز به عنوان ولایتمدار‌ترین خبرگزاری در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس را به لحاظ تلاش‌های مثبت از موفق‌ترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌دانم که دارای افتخار جهانی است.

انتهای پیام/80017/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول