اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان شهرستان بابلسر خواستار شد

اطلاع‌رسانی درست در معرفی بیماری ایدز به جامعه

مسئول امور بانوان شهرستان بابلسر گفت: لازم است مسئولان مرتبط برنامه کلی، آموزش و اطلاع‌رسانی درست درباره بیماری ایدز برای تمام قشر جامعه را اعلام کنند.

اطلاع‌رسانی درست در معرفی بیماری ایدز به جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، زهرا گران امشب در جلسه مقابله با ایدز که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد اظهار داشت: این جلسه در واقع گزارش کاری است برای اینکه ببینیم تا چه حد در بحث پیشگیری درست عمل کردیم و آیا اطلاع‌رسانی و آموزش لازم در این امر انجام شد.

گران افزود: لازم است توسط مسئولان این امر برنامه کلی، آموزش و اطلاع‌رسانی درست برای تمام قشر جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه همزمان با سایر کشورهای جهان 10 آذرماه هر سال به‌عنوان روز جهانی ایدز در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است گفت: موضوع ایدز صرفا یک موضوع بهداشتی نبوده و دارای ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و غیره است.

دبیر جلسه مقابله با ایدز شهرستان بابلسر گفت: براساس آمار به دست آمده در شهرستان بابلسر بیماری ایدز بیشتر در بین بانوان رواج دارد.

جواد میرقاسم‌پور عامل اصلی شیوع این بیماری را ناشی از تزریق مواد مخدر و مسائل جنسی عنوان کرد و افزود: حاکم شدن اخلاق‌های بی‌قید و بند در جامعه عامل دیگر رواج این بیماری است.

میرقاسم‌پور تصریح کرد: با بررسی و برنامه‌ریزی درست بتوانیم از شیوع این بیماری در جامعه جلوگیری کنیم.

دبیر جلسه مقابله با ایدز شهرستان بابلسر گفت: با آموزش‌های لازم در مدارس و دانشگاه‌ها بتوانیم تا حدودی از این امر جلوگیری کرده و به صورت علمی به این امر بپردازیم چرا که اثر بیشتری دارد.

انتهای پیام/86010/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول