اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

اطلاع‌رسانی مناسبی در زمینه ایدز انجام نشده است

معاون فرماندار آبادان گفت: در بحث بهداشت و درمان، و خصوصاً در مسئله بیماری ایدز، به طور شایسته‌ای کار نشده و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم انجام نشده است.

اطلاع‌رسانی مناسبی در زمینه ایدز انجام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ولی‌الله موسوی صبح امروز در همایش یک‌روزه ایدز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: آگاه کردن جامعه نسبت به خطرات و راه‌های شیوع بیماری ایدز بسیار مفید است.

وی ادامه داد: ما کشوری هستیم که تمدن و قدمتی چندین هزار ساله داریم و مطمئنا نگاه سایر کشورها به ما به دید ویژه و خاص است، پس باید در این خصوص ضمن رعایت به پیشرفت‌هایی نیز دست یابیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان تصریح کرد: متاسفانه در بحث بهداشت و درمان، و خصوصا در مسئله بیماری ایدز، به طور شایسته‌ای کار نشده و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم انجام نشده است. 

موسوی افزود: اگر نگاهی به آمار جهانی و کشوری بیاندازیم، مشاهده می‌شود که 36 میلیون نفر مبتلا به ایدز در دنیا مشخص شده‌اند و این تنها بخشی از آمار محرز این بیماری خطرناک است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان در پایان خاطر نشان کرد: باید در خصوص این مهم اطلاع‌رسانی لازم را انجام داد و امیدواریم کشوری عاری از ایدز و مردمی توام با سلامت روز افزون داشته باشیم.

انتهای پیام/72013/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول