اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

اطلاع‌رسانی به موقع دانشگاه علوم پزشکی در مورد مصدومان زلزله برازجان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اطلاع‌رسانی به موقعی در مورد مصدومان زلزله برازجان انجام داده است.

اطلاع‌رسانی به موقع دانشگاه علوم پزشکی در مورد مصدومان زلزله برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیمان زنده‌بودی عصر امروز در حاشیه حضور مسئولان در بیمارستان شهدای خلیج فارس در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آماده‌باش کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهار داشت: پس از وقوع زلزله 5.7 در برازجان، کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهدای خلیج فارس در حالت       آماده‌باش قرار گرفت.

زنده‌بودی تاکید کرد: درمان تعدادی از مصدومان زلزله 5.7 ریشتری برازجان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به خوبی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: پس از آمادگی تیم پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس، شماری از مصدومان زلزله برازجان به این بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول بیان داشت: 48 بیمار به بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد 36 نفر مصدوم زلزله بودند و مابقی از بیماران بستری شده در بیمارستان شهید گنجی بودند که به بوشهر منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: 13 مصدوم زلزله در بیمارستان شهدای خلیج فارس از بیمارستان مرخص شدند و درمان مابقی مصدومان با حضور پزشکان متخصص ادامه دارد.

زنده‌بودی اضافه کرد: صبح امروز نیز رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نماینده مردم دشتستان با حضور در بیمارستان شهدای خلیج فارس از حادثه‌دیدگان عیادت و از آنان دلجویی کردند.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه علوم پزشکی در بحران زلزله برازجان متذکر شد: علاوه بر اقدامات و وظایف ذاتی دانشگاه علوم پزشکی، اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح از وضعیت زلزله‌زدگان از وظایف مهم ما بود که با تلاش شبانه‌روزی همکاران در روابط عمومی در این زمینه اقدام شد.

این مسئول اذعان داشت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور به موقع در مناطق زلزله‌زده نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از طریق سایت دانشگاه اقدام و آخرین گزارش‌های تصویری مربوط به آسیب‌دیدگان و نحوه امدادرسانی به آنان در مراکز درمانی را منتشر کرد.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول