اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / فرماندهی انتظامی استان زنجان:

خبرگزاری فارس جایگاه خودش را در شبکه اطلاع‌رسانی کشور پیدا کرده است

فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فارس جایگاه خودش را در شبکه اطلاع‌رسانی کشور پیدا کرده است، گفت: با وجود اقدامات قابل توجه هنوز از ظرفیت فارس به صورت کامل استفاده نمی‌شود.

خبرگزاری فارس جایگاه خودش را در شبکه اطلاع‌رسانی کشور پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی چهارشنبه‌شب در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس با اشاره به دریافت پیامک‌های خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این خبرگزاری در اطلاع‌رسانی بسیار خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه فارس جایگاه خودش را در شبکه اطلاع‌رسانی کشور پیدا کرده است، افزود: با وجود اقدامات قابل توجه هنوز از ظرفیت فارس به صورت کامل استفاده نمی‌شود.

فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: فارس ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه اطلاع‌رسانی دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

این مقام انتظامی با مظلوم توصیف کردن دیپلماسی رسانه‌ای اضافه کرد: این حوزه نیاز به معرفی در راستای ترغیب استفاده از ظرفیت‌هایش را دارد.

سردار صالحی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدت زمان حضورش در زنجان گفت: پلیس همه توان خود را برای استفاده از ظرفیت رسانه‌های از طریق هماهنگی با معاون اجتماعی انجام داده و می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزاداری‌‌‌‌‌‌‌های بی‌نظیر و بی‌ریای مردم زنجان اضافه کرد: این عزاداری‌ها حداقل به مدت یکسال امنیت استان زنجان را بیمه کرده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تامین امنیت 100 درصدی عزاداری‌های مردم در ایام محرم ابراز داشت: این امنیت با 110 تیم انتظامی و بیش از 2 هزار همیار محرم تامین شد.

این مقام انتظامی با اشاره به آموزش‌های ارائه شده به همیاران محرم تصریح کرد: همیاران محرم نقش مهمی را در آرامش و نظم عزاداری‌های ماه محرم ایفا کردند.

سردار صالحی با تاکید بر عدم بروز کوچک‌ترین حادثه انتظامی، امنیتی یا ترافیکی در ایام عزاداری‌های محرم گفت: این موفقیت موجبات تقدیر مسئولان و نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان را به همراه داشته است.

در این بازدید سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت این خبرگزاری در استان گفت: میانگین روزانه تولید خبر این خبرگزاری بین 25 تا 35 خبر است.

قنبر رسولی به تعامل موجود بین خبرگزاری فارس و نیروی انتظامی در استان اشاره و تصریح کرد: این خبرگزاری آماده همکاری در زمینه ارائه آموزش و اطلاعات مورد نیاز به مردم در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی با تهیه اخبار و گزارش‌های لازم در این زمینه است.

انتهای پیام/73004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول