اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان خبر داد

بهره‌مندی 94 هزار نفرساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 93 هزار و 980 نفرساعت به صورت تفاهم‌نامه‌ای از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهبندان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 94 هزار نفرساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهبندان

حسن یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: فنی و حرفه‌ای نهبندان در سال جاری تفاهم‌نامه‌های مختلفی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی به جامعه هدف این دستگاه‌ها داشته است.

وی ادامه داد: این دستگاه‌های اجرایی شامل کمیته امداد، بسیج‌سازندگی، آموزش و پرورش، صنعت‌، معدن و تجارت، بهزیستی، نیروی ‌انتظامی، ندامتگاه و دانشگاه‌های نهبندان می‌شود.

پیش‌بینی اعتبار 150 میلیون تومانی برای فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان افزود: از آغاز سال جاری تاکنون 93 هزار و 980 نفر ساعت از آموزش‌های ارائه شده فنی و حرفه‌ای نهبندان به صورت تفاهم‌نامه‌ای بهره‌مند شدند.

یعقوبی با بیان این‌که در بخش پروژه‌های عمرانی 150 میلیون تومان اعتبار برای فنی و حرفه‌ای نهبندان پیش‌بینی شده که پس از اختصاص و جذب در این مورد هزینه می‌شود، یادآور شد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک و دارایی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که فنی و حرفه‌ای نهبندان سعی کرده اجرای دوره‌های مهارتی با رویکرد تقاضا محوری و مبتنی بر معید‌کار باشد، تصریح کرد: این مرکز آمادگی دارد با توجه به نیاز بازار کار و صنایع، کارگاه‌های جدیدی احداث کند.

مهیا بودن بسترهای لازم برای اشتغالزایی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان اذعان داشت: فنی و حرفه‌ای نهبندان در بخش آموزش نانوایان از آغاز سال جاری تاکنون دو دوره آموزشی برای بهبود کیفیت نان و ارتقاء مهارت افراد شاغل در این بخش برگزار کرده است.

یعقوبی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که امروز درهای کشور ما برای رشد مهارت فنی باز است اشاره کرد و متذکر شد: بسترهای لازم برای اشتغال‌زایی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان مهیا است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول