اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

دانشگاه زیربنای توسعه فرهنگی و اقتصادی است

استاندار کرمان گفت: زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانشگاه است.

دانشگاه زیربنای توسعه فرهنگی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار جمعی از مدیران دانشگاهی و دانشگاهیان استان کرمان اظهار داشت: برای رسیدن استان کرمان به جایگاه واقعی خویش همگان باید کمر همت ببندیم، من خودم را وقف کرمان کردم و تیم کاری من 3 میلیون جمعیت استان کرمان است.

استاندار کرمان افزود: انقلاب اسلامی باید ملتی پیشرفته، متدین و آگاه در مسائل فرهنگی به دنیا نشان دهد و در این رهگذر دانشگاه و دانشگاهیان نقشی برجسته و ویژه دارند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه توانمندسازی و توانمندبودن از اصول اولیه زندگی است، خاطر نشان کرد: زیربنای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دانشگاه است.

رزم‌حسینی گفت: باید کاری کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند باشد، سیاست‌زدگی آثار منفی دارد و اگر سیاست به معنای تدبیر در امور باشد من هم یک سیاسی هستم.

در این دیدار نصرالله گرامی رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: در استان کرمان 118 واحد آموزشی با بیش از 170 دانشجو وجود دارد.

وی گفت: از 606 استاد تمام وقت دانشگاه شهید باهنر کرمان بیش از 56 نفر استاد تمام و 108 نفر دانشیار هستند.

در این جلسه همچنین رؤسای برخی از دانشگاه‌ها به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاهی و آموزش عالی در استان کرمان پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری و همگامی بیشتر دانشگاه با استاندار جدید و مدیریت عالی استان کرمان اعلام کردند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول