اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربری بشرویه خبر داد

برپایی نمایشگاه فن بازار در دانشگاه علمی کاربردی بشرویه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بشرویه با اشاره به نام‌گذاری 22 تا 29 آذر با عنوان هفته پژوهش گفت: به مناسبت این هفته نمایشگاهی با عنوان فن بازار، پژوهش و فناوری دانش بنیان در این مرکز برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه فن بازار در دانشگاه علمی کاربردی بشرویه

حسین صفارزاده حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: امروزه پژوهش و فناوری و کسب علوم روز دنیا جایگاه خاصی در پیشرفت جوامع دارد.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته پژوهش در مرکز علمی کاربردی بشرویه و استفاده مطلوب از این برنامه ها ستاد هفته پژوهش در این دانشگاه تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بشرویه از برپایی نمایشگاه فن بازار در این مرکز به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و متذکر شد: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و مقالات اساتید و دانشجویان، اختراعات دانشجویان، کتاب‌های تخصصی و تجهیزات کارگاهی این دانشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

صفارزاده برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی مختلف را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و تصریح کرد: کارگاه تخصصی برنامه نویسی و کاربرد‌های سی شارپ و همچنین کارگاه آموزشی در خصوص روش‌های راه‌اندازی کسب و کار و بررسی و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری کار آفرینان از جمله این کارگاه‌ها است.

وی استفاده از دانسته‌ها و تجربه‌های کار آفرینان را برای سایر افراد مستعد در عرصه‌های پژوهشی ضروری خواند و گفت: به همین منظور جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارآفرینان بشرویه برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری بشرویه تاکید کرد: تربیت و پرورش افرادی خلاق و مستعد که بعد از فراغت از تحصیل به پشتوانه علم و تجربه فنی خود بتوانند در سطح جامعه به اشتغال بپردازند از جمله مهم‌ترین اهداف دانشگاه علمی کاربردی است.

صفارزاده اظهار داشت: در هفته پژوهش سعی می‌شود که علاوه بر نمایش استعدادها و توانایی‌های دانشجویان در حوزه پژوهش های علمی و فنی زمینه مناسب برای افزایش اطلاعات و دانسته‌های علمی آنان از طریق تبادل اطلاعات و انجام کارهای فنی فراهم شود.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول