اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با روسای دانشگاه آزاد مطرح شد

آمادگی امام جمعه برازجان برای اعزام روحانیون به دانشگاه‌ها

امام جمعه برازجان برای اعزام روحانیون به دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کرد.

آمادگی امام جمعه برازجان برای اعزام روحانیون به دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و روسای واحدهای دانشگاه آزاد سراسر استان گفت: اسلام تاکید زیادی بر گسترش علم و دانش در جامعه دارد و نقش دانشگاه آزاد در مسیر ترویج علم و دانش بسیار مهم است.

وی با تشکر از حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی و اظهار همدردی آنان با مصیبت‌دیدگان زلزله اخیر دشتستان و تعامل آن دانشگاه با نهاد امامت جمعه را قابل ستایش و تقدیر دانست و افزود: با توجه به اینکه یک روحانی رئیس دانشگاه استان است، توقع می‌رود فضای معنوی و روحانی در واحدهای دانشگاه حاکم باشد.

امام جمعه برازجان با اعلام آمادگی در اعزام روحانیون و مبلغین در میان دانشجویان خاطرنشان کرد: حضور روحانیون در میان جوانان دانشجو می‌تواند نقش بسیار تاثیرگزاری در هدایت آنان و آشنایی با مفاهیم دینی و مذهبی داشته باشد.

مصلح یادآور شد: گسترش فرهنگ معنویت در بین نسل جوان اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوار هستیم این مهم در محیط‌های دانشگاهی محقق شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز با تسلیت کشته شدن جمعی از هموطنان در زلزله دشتستان، برای کمک به بازماندگان زلزله اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده در ادامه از فعالیت‌های دانشگاه آزاد به‌ویژه گسترش امور فرهنگی و دینی گزارشی ارائه کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد در مسیر رشد و بالندگی گام برمی‌دارد و به فضل خدا روز به روز شاهد موفقیت و سربلندی بیشتر جوانان استان در کسب علم و دانش خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول