اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز گشایش یافت

نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

معاون دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت از امروز به مدت 10 روز در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گشایش یافت.

نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، عباس توان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در سالن ورزشی همت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و مرکز تحقیقات رایانه‎ای حوزه علمیه اصفهان در سالن ورزشی شهید همت در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار عنوان کرد: نخستین نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت و معاد و برگرفته از آیات قرآن کریم همراه با تفسیر آیات قرآن کریم در دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه شامل بیش از یکصد تابلوی نقاشی رنگ و روغن بوده که بر اساس تفسیر آیات با موضوع قیامت همراه با توضیحاتی شامل لحظه مرگ مومنان و کافران، عالم برزخ، دگرگونی زمین و آسمان، حیات دوباره، روز قیامت و پل صراط است که در نهایت نیز تابلوهای جهنم و بهشت بر بوم به تصویر کشیده شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از سال 88 تا کنون در اکثر شهرهای کشور به نمایش گذاشته شده و برای نخستین بار به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت در خارج از کشور گفت: این نمایشگاه به مدت 75 روز در و نیز ایتالیا و 15 روز در آنکارا ترکیه در معرض دید علاقه‌مندان و هم‌میهنان خارج از کشور بود که بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

توان بیان داشت: یکی دیگر از کارهای انجام شده توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان که برای نخستین‎بار در کشور انجام شده ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع امثال قرآنی است.

وی متذکر شد: ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع امثال قرآنی با 20 عنوان نرم افزار از طرف مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار موجود است.

نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت از 20 تا 30 آذرماه ماه در محل سالن ورزشی شهید همت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از ساعت 9 صبح تا 21 عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/75007/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول